عکس ، طارمی کابوس شد! ، اعتراف نگران کننده دشمن پورتو به اقدام ستاره ایرانی!

به گزارش بیست آمار، بازیکن سابق تیم فوتبال بنفیکا از تیم پورتو و مهدی طارمی مهاجم ایرانی اش و کوشش برای گرفتن پنالتی انتقاد کرد.

عکس ، طارمی کابوس شد! ، اعتراف نگران کننده دشمن پورتو به اقدام ستاره ایرانی!

به گزارش خبرنگاران آنلاین، پس از پیروزی 1 بر صفر تیم فوتبال پورتو در هفته سی ام لیگ پرتغال که با تک گل مهدی طارمی از روی نقطه پنالتی برابر بواویشتا به دست آمد، ژوزه کالادو بازیکن سابق تیم بنفیکا از طارمی و پورتو انتقاد کرد.

  • طارمی در تیررس منچستریونایتد | نمایندگان منچستر راهی پرتغال شدند

کالادو در برنامه CMTV با اظهار نگرانی از آمار پنالتی های پورتو و بعلاوه اخراج بازیکنان حریف در دیدارهایی که پورتو به میدان می رود، گفت: من زیاد روی موقعیت ضربات پنالتی تمرکز نمی کنم چون ارزشش را ندارد. بیشتر روی مهم ترین چیز تمرکز می کنم، یعنی رسیدن بنفیکا به انتها و کسب عنوان قهرمانی؛ بدون در نظر گرفتن اینکه آیا پنالتی وجود دارد یا نه. من بیشتر نگران آن هستم.

وی تاکید نمود: به اعتقاد من سال جاری 11 بازیکن از تیم هایی که پورتو مقابل آن بازی کرد از زمین اخراج شدند. ما در خصوص آمار صحبت می کنیم.

این بازیکن سابق تیم بنفیکا توضیح داد: در خصوص پنالتی های طارمی هم حرف های زیادی زده شده است. سئوال این نیست که تمام پنالتی هایی که گرفته شد پنالتی بود یا نه. سئوال همه دفعاتی است که طارمی خودش را به داخل محوطه جریمه حریفان انداخت که تعدادش زیاد بود. خیلی از آنها هم پنالتی نبود.

بر اساس این گزارش، در فاصله چهار هفته مانده تا انتها لیگ پرتغال تیم بنفیکا با 77 امتیاز صدرنشین است و پورتو با 73 امتیاز رقابت نزدیکی را برای گرفتن صدر جدول و عنوان قهرمانی از حریف دیرینه اش دارد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 13 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 13 اردیبهشت 1402 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 1654

به "عکس ، طارمی کابوس شد! ، اعتراف نگران کننده دشمن پورتو به اقدام ستاره ایرانی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، طارمی کابوس شد! ، اعتراف نگران کننده دشمن پورتو به اقدام ستاره ایرانی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید