عکاسی از موجودات ناشناخته دریایی ، آیا سالپس و سیفونوفور را می شناسید؟

به گزارش بیست آمار، الکساندر سمنوف به عنوان یک زیست شناس و عکاس دریایی متخصص زندگی در زیر آب است. به طور خاص، او بر روی بی مهرگان تمرکز می نماید، و بیش از 10 سال در حال غواصی در اعماق دریا بوده است تا زیبایی آن را به وسیله لنز خود به تصویر بکشد. کار سمنوف که اغلب در حال تحقیق در خصوص آب سرد به عنوان سرپرست تیم غواصی علمی در ایستگاه بیولوژیکی دریای سفید دانشگاه دولتی لومونوسف است، فراموش نشدنی است.

عکاسی از موجودات ناشناخته دریایی ، آیا سالپس و سیفونوفور را می شناسید؟

خبرنگاران - در هر شرایطی، او می تواند زندگی دریایی را کشف کند. این به او امکان مشاهده این حیوانات را به روشی می دهد که در یک محیط آزمایشگاهی غیرممکن است.

سمننوف به My Modern Met گفت: ما مانند طبیعت گرایان قرن نوزدهم هستیم اما با فناوری های قرن بیست و یکم طبیعت را تماشا می کنیم. صدها هزار موجود زنده کاملاً باورنکردنی در اقیانوس ها وجود دارند که حتی با تجربه ترین زیست شناسان دریایی را غافلگیر می نمایند. اقیانوس یک دنیا موازی است، دنیای دیگری که موجودات شگفت انگیزی در آن ساکن هستند. بسیاری از این موجودات آنقدر ملایم و زودگذر هستند که حتی یک لمس کوچک می تواند آخرین واقعه زندگی آنها باشد در نتیجه مطالعه آنها در آزمایشگاه بسیار سخت و گاهی غیرممکن است.

سمنوف با استفاده از فناوری پیشرفته، می تواند مشاهدات خود را با جامعه علمی و عموم گسترده تر به اشتراک بگذارد. او از 13 سال تجربه غواصی خود برای دریافت عکس هایی بی نظیر، استفاده می نماید. دید کم، درجه حرارت شدید و جریانهای قوی فقط بعضی از عناصری هستند که وی برای دریافت عکس های خود در حال نبرد با آنها است.

وی گفت: طی دو هزار سال گذشته، ما چیزی در حدود 234000 گونه موجودات دریایی را کشف کردیم و طبق تخمین دانشمندان، این تنها 8-15٪ از انواع موجوداتی است که در اقیانوس ها زندگی می نمایند. این بدان معناست که در جایی در اعماق اقیانوس، دو تا سه میلیون گونه وجود دارند که تا به امروز از چشم انسان ها دور مانده اند. همه در خصوص کوسه ها، نهنگ ها، اختاپوس ها و بعضی حیوانات دریایی عظیم دیگر که راه خود را به فیلم ها و دائره المعارف ها باز نموده اند، اطلاعاتی دارند. اما یک فرد معمولی تا به امروز از سالپس، سیفونوفورها، ژله های شانه ای، آپاندیسیان ها، آسیدیه ها و بسیاری موجودات آبزی دیگر نشنیده است. هدف من این است که دنیای کاملاً متفاوت و پر از چیزهای عجیب و غریب و جالب را به انسان ها نشان دهم.

منبع : my modern met

منبع: چمدان
انتشار: 15 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 531

به "عکاسی از موجودات ناشناخته دریایی ، آیا سالپس و سیفونوفور را می شناسید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکاسی از موجودات ناشناخته دریایی ، آیا سالپس و سیفونوفور را می شناسید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید