عدم ذخیره عکس های یک بار مصرف در واتس اپ

به گزارش بیست آمار، به گزارش خبرنگاران به نقل از اسلش گیر، واتس اپ ممکن است پرکاربردترین پلتفرم پیغام رسان دنیا باشد، اما همچنان بعضی مسائل عجیب و ابتدایی دارد که کاربران را آزار می دهد. با وجود افزوده شدن ویژگی های تازه به واتس اپ در ماه های اخیر، بعضی از این مسائل هنوز رفع نشده اند.

عدم ذخیره عکس های یک بار مصرف در واتس اپ

در بعضی موارد، ویژگی های نو اضافه شده منجر به مسائلی تازه شده که حتی قبل از آن وجود نداشت. به عنوان مثال، ویژگی پیغام های ناپدید شونده واتس اپ که چند ماه پیش در دسترس نهاده شد خود به یک معضل مبدل شده است. یکی از مسائل مهم مردم در خصوص پیغام های ناپدید شونده این بود که تصاویر ارسال و دریافت شده به وسیله کاربران همچنان به صورت اتوماتیک در گالری های گوشی هایشان ذخیره می شد.

واتس اپ گزینه ای را برای برداشتن تیک دانلود اتوماتیک فایل های چندرسانه ای در نظر گرفته، اما بعضی از کاربران ممکن است به میزان کافی با این قابلیت ها آشنا نباشند تا آنها را شناسایی و تصور نمایند فایل های ارسال شده بدین شیوه به طور اتوماتیک ذخیره نمی شوند. واتس اپ برای حل این مشکل در به روزرسانی آینده میخواهد این مشکل را رفع کند.

نسخه نو واتس اپ - که در حال حاضر برای بعضی از کاربران عرضه شده - دیگر فایل های چندرسانه ای ارسالی و دریافتی یک بار مصرف را ذخیره نمی کند. این به روزرسانی با هدف حفظ حریم خصوصی کاربران انجام می گردد. با توجه به اینکه علت اصلی انتخاب این گزینه به وسیله کاربران واتس اپ این است که پیغام ها (و فایل های چندرسانه ای) ارسال شده را خصوصی نگه دارند، ذخیره اتوماتیک فایل های رسانه ای مذکور بر روی حافظه تلفن به نوعی نقض غرض است به نظر می رسد واتس اپ بالاخره به این موضوع پی برده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 خرداد 1401 بروزرسانی: 15 خرداد 1401 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 1470

به "عدم ذخیره عکس های یک بار مصرف در واتس اپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عدم ذخیره عکس های یک بار مصرف در واتس اپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید