ضرورت تقویت فعالیت های تشکل های دانشجویی دانشگاه لرستان

به گزارش بیست آمار، خبرنگاران/لرستان دبیرکل تشکل های دانشجویی اسلامی و فارغ التحصیلان لرستان بر ضرورت تقویت فعالیت های تشکل های دانشجویی دانشگاه لرستان تاکید کرد.

ضرورت تقویت فعالیت های تشکل های دانشجویی دانشگاه لرستان

مهندس ابراهیم بارانی بیرانوند در دیدار با دکتر علی نظری، سرپرست دانشگاه لرستان بر تقویت فعالیت های تشکل های دانشجویی دانشگاه لرستان، تأکید کرد.

دبیرکل تشکل های دانشجویی اسلامی و فارغ التحصیلان، انتصابات سرپرست دانشگاه لرستان را در جهت درست اهداف دولت انقلابی و مردمی دانست و خواستار آن شد که هرچه بیشتر از نیروهای توانمند، متعهد، متخصص، انقلابی و ارزشی دانشگاه لرستان استفاده شود.

بارانی بیرانوند ادامه داد: نقش دانشگاه با تأکید بر دانشگاه اسلامی در نظام اسلامی، یک نقش بسیار زیربنایی و مهم در تربیت نیروهای متعهد و متخصص است.

دبیرکل تشکل های دانشجویی اسلامی و فارغ التحصیلان استان بر استفاده از ظرفیت های دانشجویی و افزایش مشارکت تشکل های دانشجویی در فعالیت های دانشگاه، تأکید کرد.

وی شرح داد: خوشبختانه دکتر نظری، یک نیروی توانمند و انقلابی است و با کارهای جهادی، انقلابی و عقلانی باید کوشش کرد مسائل موجود رفع شوند.

دکتر علی نظری، سرپرست دانشگاه لرستان نیز در سخنانی بر تقویت تشکل های دانشجویی دانشگاه لرستان تأکید کرد.

وی ادامه داد: قوی تر شدن فعالیت تشکل های دانشجویی باعث افزایش مشارکت و مسئولیت پذیری دانشجویان می شود.

سرپرست دانشگاه لرستان شرح داد: به طور حتم هدف این است که با طرح های تحول اداری، برمبنای استفاده از نظرات کارشناسان به ویژه نیروهای توانمند و انقلابی، کارآمدی و راندمان سازمانی افزایش یابد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 بهمن 1400 بروزرسانی: 24 بهمن 1400 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 1371

به "ضرورت تقویت فعالیت های تشکل های دانشجویی دانشگاه لرستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضرورت تقویت فعالیت های تشکل های دانشجویی دانشگاه لرستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید