صحت سنجی 184 والیبالیست نوجوان در تهران و البرز انجام شد

به گزارش بیست آمار، به گزارش خبرنگاران و به نقل از فدراسیون والیبال، فاز اول تست گیری (صحت سنجی) متقاضیان حضور در تیم نوجوانان پسر سال 1401، بعد از تعویق 10 روزه به دلیل شیوع موج چهارم کرونا، از تاریخ اول اردیبهشت ماه شروع شد و طی آن 184 متقاضی در دو استان تهران و البرز صحت سنجی شدند.

صحت سنجی 184 والیبالیست نوجوان در تهران و البرز انجام شد

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

محمد وکیلی سرمربی تیم نوجوانان پسر سال 1401 با تاکید بر رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی در جریان تست گیری ها گفت: فاز اول تست گیری به ترتیب درخواست استان ها شروع شد. هیئت های استانی که برای تامین سلامتی متقاضیان و عوامل اجرایی تضمین دهند و شرایط لازم برای رعایت کامل پروتکل های بهداشتی را مطابق با دستورالعمل فدراسیون، فراهم نمایند، به ترتیب درخواست، در اولویت تست گیری قرار خواهند گرفت.

هیئت والیبال استان تهران و البرز، این آمادگی را داشتند که با رعایت پروتکل های بهداشتی، شرایط تست گیری از متقاضیان را فراهم آورند. به همین منظور تیم کارشناسی ما اول و دوم اردیبهشت ماه کار تست گیری استان تهران را انجام داد و طی آن 75 متقاضی در استان تهران و 45 متقاضی در توابع این استان، در فاز اول صحت سنجی شدند.

روز آدینه سوم اردیبهشت ماه هم تست گیری استان البرز انجام شد و 55 متقاضی تحت تست صحت سنجی قرار گرفتند.

سرمربی تیم نوجوانان پسر سال 1401 شرایط تست گیری را این طور تشریح کرد: کلیه متقاضیان ملزم به ارائه تست منفی PCR هستند. تست گیری با تعداد محدود و در گروه های 10 و حداکثر 12 الی 13 نفری و با رعایت فاصله گذاری ایمن انجام می گردد. اولیای متقاضیان یا نفرات غیرضرور، به هیچ عنوان اجازه حضور در محل تست گیری را ندارند.

وکیلی همچنین ابراز امیدواری کرد با فراهم شدن شرایط تست گیری در سایر هیئت های استانی براساس درخواست های دریافت شده از سوی هیئت های استانی، هرچه زودتر بتواند استعدادهای شایسته والیبال کشور را شناسایی نموده و در اولین فرصت ممکن اسکلت تیم ملی نوجوانان پسر سال 1401 را پایه ریزی کند.

ثبت نام بازیکنان شایسته برای حضور در تیم نوجوانان پسر سال 1401 از چهارم اسفندماه سال 1399 شروع شد و تا هفتم فروردین ماه 1400 (انتها مهلت)، یک هزار و 196 بازیکن برای حضور در این تیم ثبت نام کردند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 خرداد 1400 بروزرسانی: 3 خرداد 1400 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 1047

به "صحت سنجی 184 والیبالیست نوجوان در تهران و البرز انجام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صحت سنجی 184 والیبالیست نوجوان در تهران و البرز انجام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید