آغاز فراوری چاقو ها بیرون 2 ، فیلمبرداری در یونان

به گزارش بیست آمار، رایان جانسون اظهار داشت ساخت فیلم دوم چاقو ها بیرون در یونان آغاز شد.

آغاز فراوری چاقو ها بیرون 2 ، فیلمبرداری در یونان

سفر با تور ارزان یونان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید و شهرهای سانتورینی، آتن و میکونوس را ببینید.

به گزاش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از ورایتی، جستجو های کارآگاه بنوا بلانک دوباره شروع شد و به نظر می رسد وی از ماساچوست راهی یونان شده تا در فضایی آفتابی تر کارش را انجام دهد.

رایان جانسون نویسنده و کارگردان چاقو ها بیرون 2 دیروز در توییتر خود بیان کرد که فراوری این فیلم در سواحل گرم مدیترانه در یونان شروع شده است.

برمبنای گزارش های رسانه های مختلف محل فیلمبرداری این دنباله در جزیره ای در سواحل شمال شرقی یونان انجام می گردد. انتظار می رود فیلمبرداری این فیلم در اواخر جولای یا آگوست به خاتمه برسد.

در این فیلم دنیل کریگ بار دیگر در نقش اصلی یعنی یک کارآگاه خصوصی ظاهر می گردد. این در حالی است که در این دنباله همه بازیگران دیگر تغییر نموده اند و دیو باتیستا، ادوارد نورتون، جنل مونی، کاترین هان، لسلی اودوم، کیت هادسن، مدلین کلاین و جسیکا هنویک بازیگران فیلم خواهند بود.

فیلم اول چاقو ها بیرون که با بودجه 40 میلیون دلاری ساخته شد و 311.5 میلیون دلار فروش کرد موجب شد تا نتفلیکس با قراردادی 450 میلیون دلاری امتیاز پخش دو دنباله دیگر آن را از آن خود کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 1168

به "آغاز فراوری چاقو ها بیرون 2 ، فیلمبرداری در یونان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغاز فراوری چاقو ها بیرون 2 ، فیلمبرداری در یونان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید