سوریان: علیزاده از همه پتانسیل و ظرفیتش استفاده نکرد، می دانستیم کار در صوفیه سخت تر است

به گزارش بیست آمار، نایب رئیس فدراسیون کشتی گفت: زمانی که سهمیه وزن 87 کیلوی المپیک در مسابقات گزینشی آسیایی از دست رفت، همه می دانستند کار در صوفیه خیلی سخت تر خواهد بود.

سوریان: علیزاده از همه پتانسیل و ظرفیتش استفاده نکرد، می دانستیم کار در صوفیه سخت تر است

حمید سوریان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص اینکه سهمیه وزن 87 کیلوگرم کشتی فرنگی برای ایران از دست رفت و این تیم با ترکیب ناقص در المپیک توکیو 2020 شرکت خواهد نمود، گفت: دوست داشتیم که این سهمیه را بگیریم و همه نیز برای تحقق آن کوشش کردند، اما متاسفانه این سهمیه از دست رفت.

وی توضیح داد: هر کسی که سرمربی باشد، طبیعتا دوست دارد ماحصل کارش را ببیند و اگر چیزی که برای آن کوشش شده، به دست نیاید، اسباب ناراحتی است. احساس می کنم ناصر علیزاده از همه ظرفیت و پتانسیل خود در این رقابت ها استفاده نکرد و می توانست از این بهتر کشتی بگیرد اما در آینده از او حرف های زیادی خواهیم شنید. سهمیه از دست رفت اما امیدوارم ناصر علیزاده آینده خوبی داشته باشد.

دارنده 7 مدال طلای کشتی دنیا و المپیک با تاکید بر اینکه کیفیت تیم ملی فرنگی ایران در المپیک قطعا در اولویت با کمیت است، اظهار داشت: همه کوشش کردند این مهم اتفاق بیفتد ولی وقتی ما در آسیایی آلماتی سهمیه را از دست دادیم، می دانستیم کار در صوفیه و گزینشی دنیای خیلی سخت تر است. حالا باید با 5 فرنگی کار به المپیک برویم و امیدوارم این بچه ها پیروز عمل نمایند. قطعا کیفیت خیلی مهمتر از کمیت است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 خرداد 1400 بروزرسانی: 9 خرداد 1400 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 1057

به "سوریان: علیزاده از همه پتانسیل و ظرفیتش استفاده نکرد، می دانستیم کار در صوفیه سخت تر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سوریان: علیزاده از همه پتانسیل و ظرفیتش استفاده نکرد، می دانستیم کار در صوفیه سخت تر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید