فرایند ثبت نام بچه ها اتباع بدون مدارک هویتی در مدارس

به گزارش بیست آمار، رئیس مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور وزارت آموزش و پرورش فرایند ثبت نام دانش آموزان اتباع در مدارس ایران را خاطرنشان کرد.

فرایند ثبت نام بچه ها اتباع بدون مدارک هویتی در مدارس

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

غلامرضا کریمی در گفت وگو با خبرنگاران، در این باره اظهار کرد: دانش آموزانی که سال گذشته در مدارس ثبت نام شده بودند می توانند سال جاری هم دوباره ثبت نام نمایند.

وی اضافه نمود: این دانش آموزان با هماهنگی وزارت کشور برگه هویت تحصیلی می گیرند و در مدارس ثبت نام می شوند.

رئیس مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور وزارت آموزش و پرورش با اشاره به تمدید سالانه برگه های حمایت تحصیلی اظهار کرد: برگه های حمایت تحصیلی را هرسال باید از سوی وزارت کشور تمدید نمایند؛ البته چون سابقه تحصیلی آن تعدادی که سال گذشته در مدارس ایرانی درس می خواندند وجود دارد، مسئله ای ندارند و معمولا تمدید می گردد.

وی ادامه داد: لذا دانش آموزان اتباع که سال گذشته در مدارس ما درس می خواندند می توانند مراجعه نموده و فرایند ثبت نامشان را انجام دهند.

کریمی با بیان اینکه سال گذشته 530 هزار نفر از دانش آموزان اتباع در ایران تحصیل کردند گفت: مهلت ثبت نام به صورت عرفی تا همان 10 شهریور است اما ثبت نام تا اواخر مهر هم برای جامانده ها امکان پذیر است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 مهر 1399 بروزرسانی: 22 مهر 1399 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 610

به "فرایند ثبت نام بچه ها اتباع بدون مدارک هویتی در مدارس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرایند ثبت نام بچه ها اتباع بدون مدارک هویتی در مدارس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید