روزانه چند سرانجام نامه و پروپوزال در کشور ثبت می گردد؟

به گزارش بیست آمار، تهران (پانا) - ایرانداک از ثبت روزانه 161 خاتمه نامه و 104 پروپوزال در پایگاه اطلاعات علمی ایران در سال 99 اطلاع داد و تعداد بارگذاری خاتمه نامه های دانش آموختگان داخل و خارج از کشور را خاطرنشان کرد.

روزانه چند سرانجام نامه و پروپوزال در کشور ثبت می گردد؟

پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران عملکرد سال 1399 خود را منتشر کرد. این پژوهشگاه در سال گذشته، به علت شرایط همه گیری بیماری کووید 19، همه خدمات خود را به صورت برخط در اختیار کاربران قرار داده است.

طبق گزارش ایرانداک، در سال 99 بیش از 487 هزار سرانجام نامه و رساله دانش آموختگان درون کشور، هزار و 580 سرانجام نامه و رساله دانش آموختگان ایرانی بیرون از کشور و نزدیک به 240 هزار پیشنهاده در پایگاه اطلاعات علمی ایران (گنج) قرار گرفته است.

بعلاوه در سال 1399، روزانه 161 پارسا (سرانجام نامه و رساله) و 104 پیشنهاده (پروپوزال) با همکاری 452 مؤسسه آموزش عالی در سامانه ملی ثبت سرانجام نامه، رساله و پیشنهاده بارگذاری شده است.

11 کتاب، 48 مقاله نشریه، سه مقاله در همایش ملی و سه مقاله در همایش جهانی در سال گذشته منتشر شده و یک طرح پژوهشی تقاضامحور و 14 طرح پژوهشی سازمانی سرانجام یافته است.

در سال گذشته، 89 دوره آموزشی برای 1.841 نفر دانش پذیر هم در ایرانداک برگزار شده است.

گزارش عملکرد سال 1399 پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران به 5 مأموریت بنیادین ایرانداک شامل پژوهش، مدیریت اطلاعات علم و فناوری، آموزش، همکاری و هماهنگی و پشتیبانی از سیاست گذاری علم و فناوری پرداخته است که متن کامل و داده نمای این گزارش در نشانی irandoc.ac.ir/about/report در دسترس واقع شده است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 1230

به "روزانه چند سرانجام نامه و پروپوزال در کشور ثبت می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روزانه چند سرانجام نامه و پروپوزال در کشور ثبت می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید