رفع مشکل نبود سردخانه در شهر یاسوج

به گزارش بیست آمار، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: سردخانه 6 هزار تنی میوه به زودی در شهر یاسوج مرکز استان ساخته می شود.

رفع مشکل نبود سردخانه در شهر یاسوج

به گزارش از ، سید حشمت الله صمیمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: یک سرمایه گذار بخش خصوصی برای ساخت سردخانه مشخص شده و آمادگی کامل خوذ را هم اعلام کرده است.

صمیمی دوست اضافه کرد: کهگیلویه و بویراحمد با مشکل کمبود سردخانه میوه روبرو بوده و برای رفع آن هم در گذشته با چند سرمایه گذار بخش خصوصی رایزنی شده بود.

او بیان نمود: این سردخانه هم اینک در شرایط جانمایی قرار داشته و چند دستگاه اجرایی استان شامل اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری، سازمان صنعت، معدن و تجارت، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان جهاد کشاورزی بدنبال جانمایی برای ساخت آن هستند.

صمیمی دوست نام کرد: تمامی طرح های اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد با جدیت از سوی متولیان امر و دستگاه های اجرایی این استان حمایت می شوند.

او ابراز داشت: بررسی ها نشان می دهد که در شرایط عادی حدود 60 تن مرغ در شبانه روز برای مصرف مردم کهگیلویه و بویراحمد نیاز است.

صمیمی دوست گفت: 36 تن از این 60 تن در کهگیلویه و بویراحمد تولید می شود و 24 تن مابقی هم باید از استان های همجوار تأمین شود.

او گفت: برنامه ریزی لازم برای تولید و تأمین مرغ مورد نیاز برای مصرف مردم کهگیلویه و بویراحمد انجام شده و تلاش بر این است که استان در آینده با مشکل کمبود مرغ روبرو نشود.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 4 شهریور 1400 بروزرسانی: 4 شهریور 1400 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 1191

به "رفع مشکل نبود سردخانه در شهر یاسوج" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رفع مشکل نبود سردخانه در شهر یاسوج"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید