رسمی؛ جدایی 2 بازیکن از استقلال

به گزارش بیست آمار، خبرنگاران: استقلال که در غیاب 4 بازیکن راهی مازندران شده بود تا در هفته بیست و نهم برابر نساجی به میدان برود، برد ارزشمندی به دست آورد و سه بر یک از زمین مسابقه خارج شد.

رسمی؛ جدایی 2 بازیکن از استقلال

به گزارش خبرنگاران، این برد اگرچه تاثیری در جدول برای استقلال نداشت، ولی به فرایند پیروزی های متعدد این تیم در هفته های اخیر تداوم بخشید. با این حال اهمیت این برد از یک جهت دیگر هم اینکه تمرینات استقلال به واسطه اعتراض بازیکنان به صورت ناقص برگزار گردید و به نظر نمی رسید این تیم کار راحتی مقابل نساجی متحول شده باشد. به هر روی، اما استقلال با فرهاد مجیدی دست پر از مازندران خارج شد تا حالا علاوه بر ملاقات حساس با سپاهان در هفته آخر لیگ برتر، فکر و ذکر استقلالی ها رقابت های جام حذفی باشد.

شب گذشته، اما این مورد تنها اتفاق درخور برای استقلال نبود، چون مدیرعامل این باشگاه در صحبت هایی با برنامه شب های فوتبالی، به طور رسمی خبر از جدایی دو بازیکن استقلال را داد؛ احمد مددی، مدیرعامل استقلال در این برنامه اسم کرد هروویه میلیچ و شیخ دیاباته در لیست فرهاد مجیدی برای فصل بعد حضور ندارند و این دو رسما از استقلال جدا خواهند شد.

این خبر در شرایطی اعلام شده که فرهاد مجیدی چند روز قبل تهدید نموده بود به غیر از مهدی قایدی اگر یک بازیکن دیگر از تیمش جدا گردد در استقلال نخواهد نماند. البته به نظر می رسد منظور فرهاد مجیدی جدایی بازیکنانی است که در لیست او برای فصل بعد حضور دارند.

منبع: فرارو
انتشار: 14 مرداد 1400 بروزرسانی: 14 مرداد 1400 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 1166

به "رسمی؛ جدایی 2 بازیکن از استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رسمی؛ جدایی 2 بازیکن از استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید