دغدغه های اصلی مردم در ایام پایانی سال تهیه و تامین گوشت مرغ است

به گزارش بیست آمار، نصیری تاکید نمود،اجازه نمی دهیم در حوزه تامین و توزیع کالاهای اساسی مورد احتیاج مردم دلال بازی و واسطه گری جای قانون را بگیرد.

دغدغه های اصلی مردم در ایام پایانی سال تهیه و تامین گوشت مرغ است

به گزارش خبرنگاران چهار محال و بختیاری، الله کرم نصیری،معاون هماهنگی امور مالی استاندار به همراه رئیس سازمان جهاد کشاورزی، معاون دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهرکرد و جمعی از مدیران مرتبط از کشتارگاه های دام و طیور با هدف تشدید نظارت و جلوگیری از هرگونه تخلف در راستای تامین گوشت مرغ مورد احتیاج مردم استان بازدید میدانی بعمل آورد.

با هرگونه تخلف و کم کاری بشدت مقابله خواهد شد

الله کرم نصیری در این بازدید با اشاره به اینکه در ایام منتهی به سال نو یکی از دغدغه های مدیران حوزه مالی، تامین گوشت مرغ مورد احتیاج مردم در چهارمحال و بختیاری است، اظهار کرد: در این راستا با هرگونه تخلف و کم کاری به شدت مقابله می کنیم.

اجازه نخواهیم داد مایحتاج عمومی مردم دچار دلال بازی و واسطه گری گردد

معاون هماهنگی امور مالی استاندار چهارمحال و بختیاری در گفت گو با خبرنگاران تاکید نمود: اجازه نمی دهیم در حوزه تامین و توزیع کالاهای اساسی مورد احتیاج مردم دلال بازی و واسطه گری جای قانون را بگیرد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر مسئله ای برای تامین نهاده های مورد احتیاج مرغداری های استان وجود ندارد خاطر نشان کرد: همچنین جوجه ریزی در مرغداری های استان اجرا شده و مرغ پس از رسیدن به زمان کشتار باید در بازار عرضه گردد.

نصیری در سرانجام مطرح نمود: مردم در ایام سرانجامی سال نسبت به تامین اقلام و کالاهای مورد احتیاج خود اقدام نمایند و در صورت مشاهده تخلف این موضوع را به تعزیرات حکومتی، سازمان صمت و سایر دستگاه های نظارتی گزارش دهند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 24 فروردین 1400 بروزرسانی: 24 فروردین 1400 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 975

به "دغدغه های اصلی مردم در ایام پایانی سال تهیه و تامین گوشت مرغ است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دغدغه های اصلی مردم در ایام پایانی سال تهیه و تامین گوشت مرغ است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید