مقرون به صرفه ترین مراکز خرید استانبول و گشت و گذار لذتبخش در آنها

به گزارش بیست آمار، اوت لت ها و مقرون به صرفه ترین مراکز خرید استانبول

استانبول یکی از شهرهای زیبا و دیدنی در خاورمیانه به تعداد می آید و هرساله میلیون ها نفر از آن بازدید می نمایند. بسیاری از افراد که به استانبول سفر می نمایند به قصد بازدید از جاذبه های طبیعی و تاریخی بی تعداد این شهر وارد ترکیه می شوند. از آنجایی که در استانبول مراکز خرید بی تعدادی وجود دارد و بسیاری از برندهای محبوب جهان در این مراکز تجاری مشغول به فعالیت هستند، افراد بسیاری تمایل دارند تا به استانبول سفر نموده و کالاهای لوکس و لاکچری را که هزینه های بسیار بالایی دارند خریداری نمایند. در این مطلب به آنالیز مقرون به صرفه ترین مراکز خرید استانبول پرداخته ایم. برای گشت و گذار در مقرون به صرفه ترین مراکز خرید می توانید در تور استانبول شرکت نموده و کلیه امورات مسافرتی را طبق برنامه پیش ببرید.

مقرون به صرفه ترین مراکز خرید استانبول و گشت و گذار لذتبخش در آنها

بهترین تجربه سفر را با تور استانبول در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا دیدن کنید و لحظات زیبایی را در این شهر تاریخی و تفریحی بگذرانید.

افراد دیگری هم وجود دارند که به دلایلی مانند خرید عمده برای فروشگاه خود و یا کمبود منابع اقتصادی، تمایل دارند محصولاتی با کیفیت و قیمت پایین تهیه نمایند، بنابراین همیشه در جستجوی پیدا کردن مراکز تجاری مقرون به صرفه هستند. ما در این مطلب به آنالیز اوت لت و مقرون به صرفه ترین مراکز خرید در استانبول خواهیم پرداخت، پس با خبرنگاران همراه باشید؛

اوت لت

در ترکیه بسیاری از نمانام های مطرح جهان و ترکی مشغول به فعالیت هستند. با گذشت زمان هنگامی که محصولات این برندها رونق خود را از دست دهند و یا نزدیک به پایان فصل به خصوصی باشیم، بسیاری از این مارک های مخصوص تخفیفات بسیار شگفت انگیزی بر روی کالاهای خود وضع می نمایند و این عمل اوت لت نامیده شد. از این رو بسیاری از گردشگران تمایل دارند تا این گونه محصولات با کیفیت را در قیمت های بسیار پایین خریداری نمایند

اوت لت آسیا پارک

این مرکز تجاری که یکی از مقرون به صرفه ترین مراکز خرید استانبول است، در سال 2007 در 7 طبقه ساخته شد و امروزه یکی از معروف ترین اوت لت های استانبول به تعداد می رود.

زمانی که شما به این مرکز خرید مراجعه می کنید، نمانام های معروف بسیاری حضور دارند که محصولات خود را با تخفیف های 20 الی 70 درصد عرضه نموده اند و شما به راحتی می توانید برترین محصولات را با کمترین قیمت بخرید.

اگر قصد دارید با فرزندان خود راهی این مرکز خرید شوید نگرانی وجود نخواهد داشت.

و مراکز تفریحی برای بچه ها در مجموعه قرار گرفته است و بچه ها شما می توانند در این مجموعه سرگرم بازی شوند و شما به راحتی خریدهای خود را انجام دهید. پس از خرید رستوران هایی وجود دارد که غذاهایی محبوب ترکی در آن پخته می گردد که محل بسیار مناسبی برای اندکی استراحت و تست غذاهای لذیذ ترکی هست.

اوت لت آسیا پارک همه روزه از ساعت 10 صبح فعالیت خود را آغاز می نماید و در ساعت 22 بامداد به فعالیت خود پایان می دهد.

اوت لت ایرپورت از مقرون به صرفه ترین مراکز خرید استانبول

اوت لت ایرپورت، یکی از مجذوب کننده ترین معماری های مراکز تجاری در استانبول را داراست و ساختمان آن به گونه ای طراحی شده که سقف درونی به صورت متحرک است و با توجه به روزهای سال گاهی اوقات دارای پوشش و گاهی اوقات فضای بیرون را می توانید مشاهده کنید.

این مرکز خرید عظیم که یکی از مقرون به صرفه ترین مراکز خرید استانبول است، 120 واحد تجاری را در دل خود جای داده و نمانام های معروفی در آن مشغول به فعالیت هستند. معروف ترین برند ایرپورت ورساچه هست و هواداران بسیار زیادی دارد.

انواع محصولات در فروشگاه های این اوت لت با تخفیف های بسیار مناسبی ارائه شده است و بیشتر افرادی که قصد دارند، برای خانواده و یا دوستان خود سوغاتی تهیه نمایند، انتخاب اولشان اوت لت ایرپورت است.

سینمایی در این مرکز خرید واقع شده که بعد از بازدید و یا خرید می توانید به آن مراجعه نموده و فیلم های برتر ترکی را همراه با دوستان و یا خانواده خود مشاهده کنید.

اوت لت دیپوسایت

یکی از لوکس ترین مراکز خرید و بعلاوه از مقرون به صرفه ترین مراکز خرید استانبول به تعداد می آید که بسیاری از نمانام های شناخته شده جهان مانند رومن، کوتون، نایک، آدیداس و ال سی وایکیکی در این مجموعه مشغول به فعالیت هستند. اوت لت دیپوسایت، یکی از زیباترین معماری های ساختمانی را داراست و نورپردازی هایی که در محوطه بیرونی و یا در درون فروشگاه ها به کار رفته است، چشمان هر رهگذری را به خود خیره خواهد نمود.

در مرکز خرید دیپوسایت، وسایل بازی متفاوتی برای بچه ها در نظر گرفته شده تا آن ها با حضور در مجموعه، لذت کافی را از این مراکز تجاری ببرند. بعلاوه اگر علاقه مند به ورزش هستید، پس از خرید های خود می توانید به مرکز ورزشی واقع در این مجموعه مراجعه کنید و به ورزش بپردازید.

رستوران های متعدد در فودکورت دیپوسایت واقع شده است و انواع غذاهای بین المللی و اصیل ترکیه را به مهمانان ارائه می دهد و می توانید خوشمزه ترین غذاهای ترکی را در این رستوران ها میل کنید

ساعت کار مرکز خرید همه روزه از ساعت 9 صبح الی 23 بامداد هست.

اوت لت کاله از مقرون به صرفه ترین مراکز خرید استانبول

از مراکز خرید پرطرفدار در استانبول به تعداد می آید که بیشتر لوازم ورزشی های مارک دار در این مجموعه حضور دارند. نمانام های محبوب جهان یعنی دو غول آدیداس و نایک محصولات خود را در این مجموعه عرضه نموده اند. این مرکز خرید در سال 2007 فعالیت خود را آغاز کرد و 120 فروشگاه در آن مشغول به فعالیت می باشند.

یکی از نکات مجذوب کنندهی که این اوت لت را از دیگر مراکز خرید متمایز ساخته است وجود مغازه هایی مخصوص بچه ها است که والدین می توانند لباس ها و یا اسباب بازی هایی با قیمت های بسیار مناسب برای بچه ها خود خریداری نمایند.

برخلاف بسیاری از مقرون به صرفه ترین مراکز خرید استانبول تمام فروشگاه های این مجموعه اوت لت نیستند و قبل از ورود به این مجموعه باید به آن توجه داشته باشید.

دسترسی به این مرکز تجاری بسیار آسان است و ایستگاه تراموا روبه روی آن قرار گرفته است که در چند ثانیه می توانید خود را از ایستگاه به ورودی درب برسانید.

این مرکز خرید همانند همتایان خود، دارای رستوران ها و مراکز تفریحی ازجمله سینما هست بنابراین اگر قصد خرید ندارید و یا احساس خستگی می کنید، می توانید اوقات فراغت خود را در این محیط سپری کنید.

اوت لت و یا پورت

با یکی از مراکز خرید متفاوت روبرو هستید، هنگامی که به این منطقه می رسید فروشگاه هایی را مانند مراکز فروش در خیابان انقلاب تهران مشاهده خواهید کرد و فضای این اوت لت دارای چنین سبکی است.

بیشتر مراکز خرید که در ترکیه قرار گرفته است وسایل مصرفی همانند پوشاک و کیف و کفش را به فروش می رسانند اما شما می توانید به این مجموعه مراجعه نموده و مبلمان هایی که با قیمت های بسیار خوب را بخرید

اوت لت و یا پورت در حدود 150 واحد تجاری دارد که به فروش محصولات مختلف همانند؛ ساعت عطر، ادکلن و زیورآلات مشغول هستند. از جاذبه هایی که بسیاری از گردشگران را به این مرکز خرید می کشاند، دریاچه مصنوعی آن است که بسیار معروف است.

مرکز اوت لت فکس سیتی استانبول

در این مرکز خرید انواع پوشاک مردانه و زنانه با برترین قیمت ها را مشاهده خواهید کرد.

یکی از دلایل عمده مراجعه به مرکز اوت لت فکس سیتی استانبول، رستوران ها و کافی شاپ هایی است که غذاهای لذیذ ترکی را برای مشتریان تهیه کرد و خوشمزه ترین غذاهای استانبول را می توانید در این مرکز، پیدا کنید.

سینما و سالن بولینگ، از مجموعه های تفریحی در این اوت لت به شمار میرود که شما را ساعت ها سرگرم خواهد نمود.

ساعت آغاز به کار این مرکز همه روزه از ساعت 10 سال الی 20 غروب هست.

اوت لت اولیویوم

این مرکز خرید که از مقرون به صرفه ترین مراکز خرید استانبول به تعداد می آید در سال 2000 افتتاح شده است و در حال حاضر عظیم ترین اوت لت در استانبول هست. اولیویوم در محله کارگر نشین واقع شده است و همین موضوع موجب شد خیلی از افراد مختلف برای بازدید از این مراکز تجاری به این نقطه از شهر رهسپار شوند.

از جمله مطرح این مرکز خرید شامل، آدیداس، نایک، ال سی وایکیکی، بلو جینز، کاردینو و بسیاری از نمانام های مطرح جهان می باشند.

قیمت محصولات در این مرکز خرید بسیار مجذوب کننده است به طوری که با حدود هزار لیر و حتی کمتر می توانید کت شلوار های برند که در این مجموعه واقع شده را بخرید.

زمانی که وارد این مرکز تجاری می شوید، معماری منحصر به فرد اولیوم، توجه را به خود جلب می نماید و دارای سقف شیشه ای است که فضای خاصی به محوطه درون مرکز خریده بخشیده است و همین باعث شده هنگامی که باران و یا برف می بارد جلوه بسیار زیبایی به این مرکز، داده گردد.

نورپردازی به کار رفته در فروشگاه ها بسیار منحصر به فرد است و چشم ها را به خود خیره خواهد نمود. بر اساس آخرین آمار منتشر شده سالانه بیش از 12 میلیون نفر از این مرکز خرید عظیم بازدید می نمایند.

شما تا به امروز به کدام یک از اوت لت های استانبول مراجعه نموده اید؟ به نظر شما کدام یک از مقرون به صرفه ترین مراکز خرید استانبول محصولات با کیفیتی ارائه می دهند؟ اگر قصد سفر به استانبول داشته باشید به کدام اوت لت مراجعه خواهید کرد؟ لطفاً نظرات خود را با خبرنگاران به اشتراک بگذارید.

منبع: دلتابان
انتشار: 10 مرداد 1400 بروزرسانی: 10 مرداد 1400 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 1160

به "مقرون به صرفه ترین مراکز خرید استانبول و گشت و گذار لذتبخش در آنها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقرون به صرفه ترین مراکز خرید استانبول و گشت و گذار لذتبخش در آنها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید