تهران در حداقل محدودیت های ورزشی از 20 آذر، جزییات تعطیلی ورزش پایتخت تا 25 اسفند

به گزارش بیست آمار، ورزش پایتخت تا 25 اسفندماه سال جاری که قرار است رنگ بندی جدید شهرهای کشور از نظر شیوع ویروس کرونا مشخص شود، در بخش باشگاه های ورزشی و رشته های ورزشی پربرخورد از جمله کشتی، کاراته و جودو و نیز ورزش های سالنی تعطیل است.

تهران در حداقل محدودیت های ورزشی از 20 آذر، جزییات تعطیلی ورزش پایتخت تا 25 اسفند

به گزارش خبرنگاران، در نقاط زرد رنگ از نظر شیوع ویروس کرونا نیز، صرفا سطح شغلی 4 با محدودیت همراه است که شامل باشگاه های ورزشی ورزش های پربرخورد از جمله کشتی، کاراته و جودو و نیز باشگاه های ورزشی سالنی می .

طبق جدول گروه های شغلی، مراکز تمرین و انجام مسابقات ورزشی در گروه شغلی دو، استخرهای سرپوشیده به عنوان گروه شغلی سه و باشگاه های ورزشی ورزش های پربرخورد از جمله کشتی، کاراته و جودو و نیز باشگاه ورزشی سالنی به عنوان گروه شغلی چهار مشخص شده اند.

اما از 20 بهمن ماه شرایط تهران از نظر شیوع ویروس از نارنجی به زرد تغییر پیدا کرد و امروز (20 اسفند) دقیقا یک ماه است که محدودیت های ورزشی پایتخت بر اساس جدول گروه های شغلی در حداقل ممکن قرار گرفته است و این روال تا 25 اسفندماه که قرار است بر اساس اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا، رنگ بندی های جدید شهرهای کشور از نظر شیوع ویروس کرونا اعلام شود، ادامه خواهد یافت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 فروردین 1400 بروزرسانی: 15 فروردین 1400 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 955

به "تهران در حداقل محدودیت های ورزشی از 20 آذر، جزییات تعطیلی ورزش پایتخت تا 25 اسفند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تهران در حداقل محدودیت های ورزشی از 20 آذر، جزییات تعطیلی ورزش پایتخت تا 25 اسفند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید