(تصویر) جدیدترین لپ تاپ سامسونگ Galaxy Book Go

به گزارش بیست آمار، طبق برنامه انتظار می رود که سامسونگ، غول فناوری کره جنوبی رویداد Galaxy Unpacked خود را که ویژه جدیدترین محصولات این شرکت است را در تاریخ چهارشنبه 28 آوریل (8 اردیهشت) برگزار کند. یکی از محصولاتی که انتظار می رود این غول فناوری در این رویداد به نمایش بگذارد، Galaxy Book Go، جدیدترین لپ تاپ طراحی شده این شرکت است، اما نکته جالب توجه این است که اکنون پیش از رونمایی رسمی، مشخصات این لپ تاپ به بیرون درز نموده است.

(تصویر) جدیدترین لپ تاپ سامسونگ Galaxy Book Go

به گزارش خبرنگاران به نقل از وبسایت فناوری gizmochina، اطلاعات و مشخصات لپ تاپ Galaxy Book Go LTE، برای اولین بار توسط وبسایت WinFuture.de منتشر شد که نشان می دهد نشان می دهد که Galaxy Book Go اولین نوت بوک ARM خواهد بود که روی سیستم عامل ویندوز 10 اجرا می گردد. این اطلاعات همچنین نشان می دهد که لپ تاپ جدید سامسونگ را باید جزو محصولات مالی و با قیمت مناسب دسته بندی کرد. گفته می گردد این لپ تاپ با قیمت خرده فروشی حدود 449 یورو (542 دلار) در اروپا عرضه خواهد شد. در سوی دیگر، این نوت بوک با قیمت پایه 349 دلار که باید برای مدل های غیر LTE باشد، وارد بازار ایالات متحده می گردد.

به گزارش خبرنگاران، از نظر مشخصات، Samsung Galaxy Book Go از یک صفحه نمایش 14 اینچی HD در صفحه LCD برخوردار است. این لپ تاپ همچنین مجهز به LTE است و وزن آن تنها 1.39 کیلوگرم است. حدس و گمان هایی وجود دارد که نسخه لپ تاپ با قابلیت LTE فقط در آلمان در دسترس خواهد بود، اگرچه هیچ اظهار نظر قطعی در این زمینه از طرف سامسونگ نشده است. اگر نسخه LTE مخصوص بازار آلمان باشد، می توان حدس زد که مدل های دیگری از این لپ تاپ نیز در بازار های دیگر عرضه خواهد شد.

بر این اساس نسخه LTE Samsung Galaxy Book Go دارای مودم LTE، پورت های USB چندگانه با پشتیبانی از سازگاری با USB 2.0، Type-C و USB 3.2 و بلوتوث 5.1 است. شارژ باتری نوت بوک به وسیله پورت USB Type-C انجام می گردد که نشانگر قابلیت شارژ سریع است و باتری می تواند با شارژ کامل تا 18 ساعت دوام بیاورد. به گزارش خبرنگاران، عملکرد بسیار عالی باتری این لپ تاپ، مطمئناً آن را محصول پُرطرفدار برای بخش گسترده ای از کاربران تبدیل خواهد نمود، چراکه عملکرد Galaxy Book Go را به محصولی فراتر از دستگاه های میان رده تبدیل خواهد نمود.

از دیگر ویژگی های مورد انتظار Galaxy Book Go می توان به حسگر اثر انگشت برای باز کردن قفل سفارشی لپ تاپ، دوربین 720p، 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی اشاره نمود که می تواند به وسیله شیار کارت microSD تا 1 ترابایت افزایش یابد. کم بودن رم و عدم امکان افزایش آن ممکن است از اشکال Galaxy Book Go باشد، هرچند که رم 4 گیگابایتی موجود نیز برای بسیاری از برنامه ها می تواند مناسب باشد. پردازنده Qualcomm Snapdragon 7c مبتنی بر ARM که دارای هشت هسته محاسباتی است، قلب تپنده این دستگاه است که با یک مودم LTE یکپارچه می گردد.

Samsung Galaxy Book Go به طور عملی می تواند به یک محصول کاربردی برای بسیاری از احتیاج ها بدل گردد. این دستگاه مالی با قیمت مناسب، عملکرد فوق العاده باتری و البته وزن بسیار سبک آن، می تواند برای افرادی که احتیاج به همراه داشتن لپ تاپ دارند، یک گزینه کاملا مناسب باشد. چرا که این محصول می تواند برای ساعت ها بدون وصل شدن به برق به فعالیت خود ادامه دهد. از سوی دیگر مجهز شدن به مودم LTE نیز می تواند تجربه اتصال پر سرعت به اینترنت را برای کاربران فراهم کند هرچند که گفته می گردد این مدل در ابتدا فقط در کشور آلمان عرضه خواهد شد.

منبع: فرارو
انتشار: 1 خرداد 1400 بروزرسانی: 1 خرداد 1400 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 1043

به "(تصویر) جدیدترین لپ تاپ سامسونگ Galaxy Book Go" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "(تصویر) جدیدترین لپ تاپ سامسونگ Galaxy Book Go"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید