بهترین هتل دبی برای ایرانیان

به گزارش بیست آمار، دبی یکی از شهرهایی است که برای سفرهای خارجی ایرانیان اولین گزینه به شمار می رود. دبی که قبلا یک شهر معمولی و حتی مکانی بیابانی بود، حالا به یک شهر لوکس و یکی از پرطرفدارترین مقاصد توریستی تبدیل شده است. از بلندترین برج جهان تا مراکز خرید متنوع و مختلف همگی یکی از دلایلی هستند که این شهر سالانه شمار زیادی از گردشگران را می پذیرد. مراکز اقامتی و هتل های شهر دبی یکی از بهترین ها هستند؛ اما تابه حال به این فکر نموده اید برای سفر به دبی، کدام هتل این شهر را انتخاب کنید؟ با رزرو هتل خارجی در سایت علی بابا انتخاب برایتان راحت تر می گردد. ما در این مطلب می خواهیم بهترین هتل های دبی را به شما معرفی کنیم. با رزرو هتل دبی در علی بابا کار اقامت خود در این شهر زیبا را راحت تر کنید.

بهترین هتل دبی برای ایرانیان

1-هتل جمیرا امارات تاورز

این هتل یکی از هتل های لوکس، معروف و پنج ستاره دبی به شمار می رود. این هتل 400 اتاق و سوئیت و 13 سالن غذاخوری دارد. رستوران های برنده جایزه در این هتل فعالیت می نمایند و طیف وسیعی از انواع غذاها ارجمله لبنانی، بریتانیایی، ایتالیایی و ژاپنی در آن ها سرو می گردد. امکانات هتل شامل وای فای رایگان، پارکینگ رایگان، پذیرش 24 ساعته، صرافی، صندوق امانات، آرایشگاه، فروشگاه، اسپا، ماساژ، صبحانه سالن اجتماعات، ماهواره و استخر روباز است. مسافرانی که در این هتل اقامت می نمایند، می توانند از دسترسی رایگان به پارک آبی وایلد وادی و همچنین خدمات شاتل رایگان از هتل جمیرا امارات تاورز به مرکز خرید دبی مال و سواحل جمیرا استفاده نمایند.

آدرس: امارات، دبی، جاده شیخ زاید، برجهای امارات

2-هتل مینا السلام

این هتل یکی از باشکوه ترین هتل های پنج ستاره دبی است. نام این هتل برگرفته از پری زیبای افسانه ای عربی بوده و در طراحی آن از کاخ های سلاطین عرب و مصر باستان الهام گرفته اند. هتل 292 اتاق دارد و از امکانات این هتل می توان به 26 اتاق ماساژ درمانی، 40 رستوران و کافی شاپ (شش رستوران 24 ساعته)، سونای مادون قرمز، باشگاه، ساحل اختصاصی، سالن بازی بچه ها، استخر، نگهداری از نوزاد (با هزینه)، سرویس لباسشویی و اتوبوس شاتل هتل اشاره نمود. همه اتاق های این هتل چشم انداز روبه دریا و خلیج دارد.

آدرس: امارت متحده عربی، دبی، جاده جمیرا

3-هتل رافلز

هتل رافلز یک هتل لوکس در دبی است که 252 اتاق دارد. مرکز خرید وافی نیز نزدیکی همین هتل واقع شده است. در طراحی هتل رافلز از اهرام مصر الهام گرفته شده و همین نمای حیرت انگیزی به آن می بخشد. هتل رافلز جزو آسمان خراش های دبی به حساب می آید. امکانات این هتل شامل سالن اجتماعات، آرایشگاه، استخر، سالن بیلیارد، مرکز اسپا، ماساژ، سونا، منوی ویژه غذاهای رژیمی، خدمات پرستاری کودک، اتاق خانواده، پارک آبی، ساحل خصوصی، اینترنت رایگان، اجاره خودرو، خدمات خدمتکار روزانه، اسکواش و… می گردد.

آدرس: خیابان شیخ زائد، مرکز خرید وافی

4-هتل شانگری لا

هتل شانگری لا یکی از هتل های پنج ستاره دبی بوده و تا مرکز خرید دبی مال و برج خلیفه 10 دقیقه با ماشین راه است. از امکانات رفاهی این هتل می توان به مرکز سلامتی، هشت غذاخوری و رستوران، خشکشویی، سرویس رایگان رفت وآمد، استخر، تلویزیون کابلی و ماهواره ای، نگهداری بچه، سالن تنیس، باشگاه بدنسازی و… اشاره نمود.

آدرس: جاده شیخ زائد نزدیک به ایستگاه مترو فایننشال

5- هتل تاج

این هتل پنج ستاره در مرکز دیره قرار گرفته و 296 اتاق دارد. یک استخر روباز در بام هتل قرار گرفته که میهمانان از آن جا می توانند نمای زیبایی از شهر را ببینند. اتاق های داخل هتل هم چشم انداز زیبای شهر را دارند. ورود حیوانات خانگی به این هتل مجاز نیست.

امکانات هتل عبارت است از چای ساز، قهوه ساز، تلویزیون، شش سالن غذاخوری (غذاهای هندی، آسیایی، عربی)، مرکز ورزشی و بدنسازی، سونای خشک و تر، خدمات ترانسفر به مرکز شهر و مرکز خرید، پارکینگ رایگان، پذیرش 24 ساعته، تراس آفتاب، فضای سیگارکشیدن و همچنین سیگار ممنوع، اینترنت رایگان، خدمات پرستاری کودک، صرافی، اجاره خودرو، منوی ویژه غذاهای رژیمی، اسپا، ماساژ و…

آدرس: دبی، مرکز شهر برج خلیفه

6- هتل آتلانتیس

از این هتل تا برج خلیفه فقط 20 دقیقه رانندگی فاصله دارد. هتل پنج ستاره آتلانتیس در سال 2008 ساخته شده است. از امکانات آن می توان آکواریوم (امکان شناکردن با دلفین)، غذاهای سنتی و عربی و بین المللی، دسترسی به عظیم ترین پارک آبی خاورمیانه، طراحی و دکور عربی، باشگاه ورزشی با مربی اختصاصی، درمان آب گرم و… را نام برد.

آدرس: امارات، دبی، جاده کریسنت

7- هتل پارک حیات

از دیگر هتل های پنج ستاره شهر دبی هتل پارک حیات است که 225 اتاق دارد. ازجمله امکانات این هتل اینترنت رایگان، سرویس خواب، زمین گلف، سالن ورزشی، اجاره خودرو، پارکینگ خودرو، سونا، اسپا، اتاق سیگار ممنوع، چای ساز، قهوه ساز، سوئیت ماه عسل، فروشگاه هدیه، امکانات ویژه معلولان، پذیرش 24 ساعته، خدمات پرستاری کودک، صرافی، حمام آب گرم، وای فای رایگان و… هستند. همچنین ورود حیوانات خانگی به این هتل غیرمجاز است.

آدرس: دبی، باشگاه قایق سواری و گلف

8- هتل اوبریو

یکی از بهترین هتل های دبی که چشم انداز بی نظیری از برج خلیفه دارد و پنج ستاره است. این هتل 252 اتاق دارد و از مهم ترین امکانات آن می توان به آرایشگاه، خدمات پرستاری کودک، صندوق امانات، استخر روباز، اسپا، ماساژ، سونا، سالن ورزشی، پارکینگ رایگان، چک این و چک اوت سریع، اجاره خودرو، امکانات ویژه معلولان، ترنسفر فرودگاهی، خشکشویی، اتاق خانواده، اتاق سیگار ممنوع، فروشگاه هدیه و… اشاره نمود. ورود حیوانات خانگی به این هتل نیز غیرمجاز است.

9- هتل آرمانی

هتلی پنج ستاره که 160 اتاق دارد و هر اتاق شامل اینترنت رایگان است. امکانات هتل شامل تراس، سونا، اسپا، ماساژ، جکوزی و حمام آب گرم، منوی ویژه غذاهای رژیمی، سرویس اتاق، پذیرش 24 ساعته، امکانات ویژه معلولان، اتاق خانواده، سالن ورزشی، ترانسفر فرودگاهی، سوئیت ماه عسل، پارکینگ رایگان، رستوران، کلوب شبانه و… می گردد. همچنین ورود حیوانات خانگی به این هتل مجاز نیست.

آدرس: امارات متحده عربی، بلوار شیخ محمد بن رشید، برخ خلیفه

10- هتل سوفیتل

این هتل در فاصله هشت دقیقه ای از ساحل جمیران واقع شده است و معماری آن کاملا فرانسوری است. گیاهان فرانسوی نیز لابه لای گیاهان باغ این هتل دیده می گردد. ازجمله امکانات این هتل باشگاه بدنسازی بدنسازی و تنیس، خدمات 24 ساعته اتاق، رستوران و کافی شاپ، پارکینگ، فروشگاه، ساحل اختصاصی، امکانات تفریحی، نگهداری کودک، استخر، اینترنت رایگان، سرویس رایگان رفت وآمد، سالن بازی بچه ها، خشکشویی و… است.

آدرس: امارات متحده عربی، دبی، جزایر پالم دبی

شما به راحتی می توانید با رزرو هتل دبی از علی بابا، هتل انتخابی خود را رزرو نموده و اقامتی جذاب را در این هتل ها تجربه کنید.

منبع: مجله سفر
انتشار: 25 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 25 اردیبهشت 1400 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 1031

به "بهترین هتل دبی برای ایرانیان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین هتل دبی برای ایرانیان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید