به یادماندنی ترین پیشخوان های نشریات ورزشی در سال 2019

به گزارش بیست آمار، بعضی از رسانه ها به بهترین شکل ممکن مهمترین اتفاق های دنیا ورزش را به تصویر کشیدند.

به یادماندنی ترین پیشخوان های نشریات ورزشی در سال 2019

به گزارش خبرنگاران، بهترین لحظات ورزشی سال 2019 را بعضی رسانه های دنیا به شکل خلاقانه ای در پیشخوان خود نشان دادند که سایت آس در یک گزارش به آنها اشاره نموده است.

اکیپ (چهارم ژانویه)

آخرین چالش. نشریه فرانسوی در واکنش به حضور سباستین لوب در رالی داکار این چنین تیتر زد. راننده فرانسوی که 9 قهرمانی در رقابت های رالی داشته است برای چهارمین بار در داکار شرکت کرد. او در رتبه سوم نهاده شد.

اکسترا (نهم فوریه)

نشریه برزیلی به حادثه تلخ آتش دریافت تاسیسات باشگاه فلامنگو پرداخت. پیشخوان این روزنامه به این شکل یاد نوجوانان برزیلی را که نتوانستند از این حادثه جان سالم به در ببرند گرامی داشت.

خیگانتس دل بسکت (آوریل)

مجله اختصاصی بسکتبال با تیتر حمله شمال به تخت پادشاهی و قراردادن مارک گسول در مرکز تصویر که یکی از رهبرهای تیم تورنتو رپترز برای قهرمانی در NBA بود به استقبال ملاقات نهایی رفت. راستا قهرمانی با پخش آخرین فصل سریال بازی تاج و تخت همراه شد و در نهایت تیم کانادایی برای نخستین بار قهرمانی در این بازی ها را جشن گرفت.

نیویورکر (پانزدهم آوریل)

مجله هفتگی آمریکایی در پیشخوان خود به بازی تیم بیسبال نیویورک یانکیز برابر شیکاگو وایت ساکس پرداخت که 5 بر 2 مغلوب شد.

لیورپول اکو (پانزدهم آوریل)

نشریه انگلیسی برای گرامیداشت حادثه هیلزبورو از تیتر هرگز شما را فراموش نمی کنیم 2019-1989 استفاده کرد. این اتفاق تلخ با مرگ 86 نفر همراه شد. تعداد هوادارانی که به استادیوم رفتند تا شاهد تماشای ملاقات لیورپول و ناتینگهام در مرحله نیمه نهایی اف.ای کاپ انگلیس باشند به حدی زیاد بود که آن هایی که مقابل فنس قرار داشتند جان خود را از دست دادند.

لسپورتیو (سوم می)

نشریه کاتالانی چهره لیونل مسی را با توپ های مختلف تصویرسازی کرد تا تمام گل های کاشته ستاره بارسلونا تا آن تاریخ را نشان دهد. بازیکن آرژانتینی یک روز قبل با ضربه آزاد زیبای خود همه را به وجد آورده بود.

اکیپ (بیستم سپتامبر)

آفتاب بیضی شکل. نشریه فرانسوی با تصاویر انیمه بازیکنان مختلف تیم های ملی راگبی، به استقبال جام دنیای رفت. 15 صفحه اکیپ به این بازی ها اختصاص داشت که در نهایت آفریقای جنوبی در ژاپن جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

هرالد آن ساندی (بیست و هفتم سپتامبر)

سیاه ها از جام دنیای حذف شدند. این واکنش نشریه اسکاتلندی به شکست نیوزلند از انگلیس در جام دنیای راگبی بود.

ساندی تایمز (بیست و هفتم اکتبر)

پیروزی. پیشخوان نشریه ساندی تایمز در این روز به پیروزی انگلیس مقابل نیوزلند در نیمه نهایی جام دنیای راگبی اختصاص داشت.

آس (سوم دسامبر)

M6ssi مسی دوباره یک صفحه از تاریخ فوتبال را به خود اختصاص داد و به بازیکنی تبدیل شد که بیشترین توپ طلا را دارد. ستاره آرژانتینی با شش توپ طلا از کریستیانو رونالدو پیشی گرفت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 296

به "به یادماندنی ترین پیشخوان های نشریات ورزشی در سال 2019" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به یادماندنی ترین پیشخوان های نشریات ورزشی در سال 2019"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید