بارسلونا به جذب ستاره اینتر نزدیک تر شد

به گزارش بیست آمار، باشگاه بارسلونا تا قطعی کردن خرید مهاجم آرژانتینی اینتر فاصله چندانی ندارد.

بارسلونا به جذب ستاره اینتر نزدیک تر شد

به گزارش خبرنگاران، درخشش لائوتارو مارتینس در اینتر در رقابت های فصل جاری سبب شده تا باشگاه های عظیم اروپایی از جمله رئال مادرید، بارسلونا، منچستریونایتد، چلسی و منچسترسیتی نظرشان معطوف به این مهاجم آرژانتینی گردد اما به نظر می رسد کاتالان ها در شرایط بهتری نسبت به رقبا برای به خدمت دریافت این بازیکن هستند.

روزنامه اسپانیایی مارکا چاپ مادرید مدعی شد؛ باشگاه بارسلونا به قطعی کردن خرید لائوتارو مارتینس 22 ساله نزدیکتر شده و نسبت به خدمت دریافت هموطن لیونل مسی از اینتر اطمینان دارد، این در حالی است که مدیران اینتر در کوشش برای تمدید قرارداد ستاره جوان خود هستند.

چندی پیش نشریه دیلی استار انگلیس گزارش داده بود؛ باشگاه بارسلونا تصمیم گرفته پیشنهاد دستمزد سالیانه 16 میلیون یورویی را به مارتینس 22 ساله ارائه کند تا او را برای ترک اینتر و حضور در نوکمپ متقاعد سازد.

این مهاجم آرژانتینی که با روملو لوکاکو زوج خطرناکی را در خط حمله اینتر شکل داده اند، این فصل در 31 بازی از رقابت های مختلف 16 گل به ثمر رسانده و چهار پاس گل هم برای هم تیمی هایش ساخته است که در این بین پیروز شده در لیگ قهرمانان اروپا هم دروازه بارسلونا را باز کند.

لائوتارو مارتینس که در سال 2018 از راسینگ کلوب آرژانتین به اینتر پیوست و ارزشش در بازار نقل وانتقالات 80 میلیون یوروست. وی تا انتها ماه ژوئن 2023 تحت قرارداد اینتر است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 333

به "بارسلونا به جذب ستاره اینتر نزدیک تر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارسلونا به جذب ستاره اینتر نزدیک تر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید