بهسازی روکش آسفالت بزرگراه امام رضا(ع) در منطقه 15

به گزارش بیست آمار، خبرگزاری خبرنگاران-معاون فنی و عمران منطقه 15 گفت: روکش آسفالت بزرگراه فرامنطقه ای امام رضا(ع) پس از گذشت 15 سال به منظور تردد ایمن و رفاه شهروندان بهسازی شد.

بهسازی روکش آسفالت بزرگراه امام رضا(ع) در منطقه 15

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، علی روحانی با اعلام این خبر گفت : عملیات بهسازی و تراش روکش آسفالت جهت دسترسی های غرب به شرق بزرگراه امام رضا (ع) حدفاصل خیابان شرکت واحد تا خیابان شهید شیرودی واقع در ناحیه 4 با توجه به درخواست های مکرر شهروندان جهت تسهیل در تردد آنان پس از گذشت 15 سال انجام شد.

او با اشاره به اینکه در این عملیات 5 هزار مترمربع از این بزرگراه به روش مکانیزه توأمان با اقدامات زیر سازی اجرا شد، اضافه کرد: این عملیات با هدف رفع نقاط حادثه خیز و با تلاش شبانه روزی همکاران معاونت فنی و عمران به دلیل واقع شدن دو مرکز خدماتی جایگاه سوخت و شرکت واحد اتوبوسرانی در این محدوده انجام شد.

معاون فنی و عمران منطقه به بهسازی، ترمیم و لکه گیری آسفالت معابر و نوار های حفاری که از مطالبات جدی شهروندان از مدیریت شهری است، اشاره کرد و ادامه داد: در این راستا برای تامین رفاه و جلب رضایت شهروندان تمامی خیابان ها و معابری که نیاز به ترمیم و بهسازی دارند در اولویت فعالیت عمرانی امسال قرار داده ایم.

روحانی هدف از اینگونه اقدامات و فعالیت ها را بهسازی فضاها و زیر ساخت های شهری و خدمات رسانی بهتر به شهروندان بیان نمود.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 16 خرداد 1401 بروزرسانی: 16 خرداد 1401 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 1472

به "بهسازی روکش آسفالت بزرگراه امام رضا(ع) در منطقه 15" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهسازی روکش آسفالت بزرگراه امام رضا(ع) در منطقه 15"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید