بهره گیری از ظرفیت علمی دانشگاه ها در برنامه های اجرایی

به گزارش بیست آمار، خبرنگاران/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی گفت: اگر به دنبال توسعه هستیم باید در کنار برنامه های اجرایی که توسط دستگاه های اجرایی صورت می گیرد از ظرفیت علمی دانشگاه ها بهره ببریم تا شاهد ارتقاء کیفی برنامه ها باشیم.

بهره گیری از ظرفیت علمی دانشگاه ها در برنامه های اجرایی

محمدصادق معتمدیان در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به بهره گیری از توان دانشگاهی در پروژه های استان، اظهار کرد: سعی کردیم در اجرا و برنامه ریزی برای این پروژه ها، برنامه های علمی داشته باشیم و برنامه محور پیش برویم.

وی با بیان اینکه به دنبال اجرای برنامه های میان مدتی هستیم که جنبه اجرایی داشته باشد، اضافه نمود: در این راستا به دانشگاه و سرمایه های علمی غنی استان رجوع کردیم.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به فعالیت تیم دانشگاهی خوبی در استان که از سال ها قبل بحث آمایش سرزمینی را شروع کردند، توضیح داد: سعی نموده ایم در برنامه های توسعه ای از این ظرفیت استفاده کنیم و از نقطه نظرات اساتید دانشگاهی بهره ببریم.

معتمدیان بیان نمود: چندین پروژه سازمان برنامه و بودجه نیز به دانشگاه واگذار شده که از ظرفیت علمی دانشگاه ها بهره مند خواهیم شد.

استاندار خراسان جنوبی بیان نمود: برنامه ها با نظارت دانشگاه در بخش های مختلف انجام می گیرد، اما هنوز تا نقطه مطلوب فاصله داریم و باید مشارکت بیشتری صورت گیرد.

معتمدیان یادآور شد: باید بتوانیم این امر را نهادینه کنیم که دستگاه های اجرایی در کنار خود اساتید دانشگاهی را داشته باشند و نقش رسانه ها در این زمینه بسیار جدی است که اگر محقق گردد، شاهد ارتقای کیفی برنامه های اجرایی استان خواهیم بود .

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 26

به "بهره گیری از ظرفیت علمی دانشگاه ها در برنامه های اجرایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره گیری از ظرفیت علمی دانشگاه ها در برنامه های اجرایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید