بهترین روز و ساعت برای خرید بلیت هواپیما

به گزارش بیست آمار، خبرنگاران: مطالعات نو به یک سوال همیشگی پاسخ داده اند که بهترین زمان برای پرواز مسافران برای لذت از بهترین تجربه سفر هوایی چه زمانی است .

بهترین روز و ساعت برای خرید بلیت هواپیما

مترجم : هما حاصلی/ نتایج برخی تحقیقات نو می گویند، وقتی تصمیم می گیرید برای چه روزی باید پرواز آینده خود را رزرو کنید، باید سعی کنید بلیت چهارشنبه بگیرید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از تراول پالس بر اساس تجزیه و تحلیل بازخورد مشتریان نو که از طریق HappyOrNot اجرا شده است روزهای خاصی از هفته و ساعاتی از روز واقعاً برای پرواز بهتر هستند. این شرکت در سراسر جهان دوربینهایی برای ثبت بازخورد افراد به چهره های خندان نصب شده در پایانه ها تعبیه کرد.

مطالعه اخیر HappyOrNot بر روی بیش از هفت میلیون بازخورد که از طریق پایانه های Smiley در فرودگاه های بیش از 30 کشور در سراسر جهان در سه ماهه اول سال 2023 جمع آوری شده بود، ارزیابی و انجام شد.

یافته های آن نشان داد که چهارشنبه، که 83.7 درصد بازخورد مثبت از مشتریان دریافت کرد، بهترین روز برای پرواز است، در حالی که یکشنبه بدترین روز است و تنها 79.9 درصد امتیاز مثبت دریافت کرده است.

رستوران های روباز مشهد

رستوران نزدیک حرم مشهد

لیست وسایل سفر به مشهد با اتوبوس

وقتی نوبت به ساعتی از روز می رسد که می خواهید پرواز کنید، مشخصاً بهترین زمان ساعت 4 صبح است (85.2 درصد امتیاز مثبت) و پروازها در ساعات اولیه صبح معمولاً شادترین مسافران را ایجاد می کنند. به عنوان مثال، پروازهای ساعت 7 صبح و 8 صبح نیز به ترتیب امتیازهای نسبتاً بالایی با 84.8 درصد و 84.4 درصد کسب کردند.

برعکس، به نظر می رسد پروازهای آخر شب بدترین گزینه ممکن باشد، زیرا ساعت 10 شب. و ساعت 11 شب پروازها هر دو درصد کمتری از رتبه بندی مثبت مشتریان را با 76.4 درصد دریافت کردند.

به گزارش سان، میکا ماکیتالو، مدیرعامل HappyOrNot گفت: ما می خواستیم نتایج مطالعه خود را در مورد تجربیات مسافران در فرودگاه ها در سال 2023 به اشتراک بگذاریم، تا به مردم کمک کنیم که برای سفر خود آماده شوند، و به اپراتورهای فرودگاه کمک کنیم تا تشخیص دهند که چه بخش هایی از فرودگاه در مواقع شلوغ نیاز به توجه بیشتری دارد.

شادترین زمان برای پرواز ممکن است برای کسانی از ما که سحرخیز نیستیم شوکه کننده باشد، زیرا در ساعات اولیه صبح اتفاق می افتد، اما همچنان این شرایط وجود دارد که چهارشنبه شادترین روز است. روزی برای پرواز، که برای هر کسی که قصد فرار در اواسط هفته را دارد، خبری خوشایند خواهد بود.

این مطالعه همچنین برخی مشاهدات مهم دیگر را در مورد تجربه سفر هوایی مسافران ایجاد کرد. مطالعه نشان داد که بیشترین بازخورد منفی از مشتریان در قسمت چمدان است و عجیب آنکه، پست های بازرسی امنیتی مخوف فرودگاه کمترین بازخورد منفی را دریافت کردند و آنها را به خوشحال ترین نقاط لیست تبدیل کرد!

این تحقیق همچنین نشان داد که سه شکایت رایج در بین مشتریانی که از این فرودگاه ها عبور می کنند، مربوط به رفتار کارکنان، طولانی بودن صف ها و بهداشت است.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 15 تیر 1402 بروزرسانی: 15 تیر 1402 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 1683

به "بهترین روز و ساعت برای خرید بلیت هواپیما" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین روز و ساعت برای خرید بلیت هواپیما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید