برگزاری طرح مبادله کتاب نوروزی در اصفهان

به گزارش بیست آمار، به گزارش خبرنگاران در اصفهان، رئیس اداره کتابخانه های اصفهان از برگزاری طرح مبادله کتاب نوروزی در نوروز 1402 اطلاع داد.

برگزاری طرح مبادله کتاب نوروزی در اصفهان

مرضیه اربابان گفت: طرح مبادله کتاب نوروزی از بیست و شش اسفند ماه 1401 در اصفهان و در کتابخانه میرداماد تخصصی حقوق از ساعت 8 الی 14 برگزار می گردد و تا پانزدهم فروردین ماه 1402 نیز ادامه دارد.

وی اظهار کرد: شرکت نمایندگان در این طرح می توانند کتاب هایی را که در منزل مطالعه نموده اند و دیگر نیازی به آن ها ندارند به کتابخانه بیاورند و در بخش مبادله کتابخانه میرداماد، بعد از انجام مباحث کارشناسی با کتاب هایی که مورد علاقشان است آن ها را معاوضه نمایند.

رئیس اداره کتابخانه های اصفهان اعلام کرد: این طرح به صورت رایگان و با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی برای تمام رده های سنی برگزار می گردد.

وی افزود: سال گذشته اولین دوره طرح مبادله کتاب نوروزی در اصفهان اجرایی شد که با استقبال خوبی نیز از سمت شهروندان روبرو شد و سال جاری دومین سالی است که این طرح برگزار می گردد.

اربابان ادامه داد: این طرح فقط ویژه نوروز نیست و در طول سال نیز برگزار می گردد و شهروندان می توانند جدا از این طرح کتاب هایی را که دیگر در منزل به آن ها احتیاجی ندارند به کتابخانه اهدا نمایند.

وی در ادامه از اجرای طرح کتاب نامه نوروز در اصفهان و به مناسبت فرا رسیدن نوروز باستانی اطلاع داد.

رییس اداره کتابخانه های اصفهان گفت: طرح کتاب نامه نوروز دیگر طرح نوروزی 1402 است که در کتابچه های نوروزی که برای توزیع بین شهروندان و مسافران نوروزی فراوری شده اند به ماهیت نوروز، پیدایش نوروز و تاریخ نوروز پرداخته شده است و در واقع در آن کتابچه به روایت های مختلف به نوروز پرداخته می گردد.

وی افزود: 1000جلد کتابچه در این طرح فراوری و چاپ شده که به صورت رایگان در اختیار شهروندان و مسافران نوروزی قرار می گیرد.

اربابان توضیح داد: این طرح از بیست و نهم اسفند 1401 شروع می گردد و کتابچه ها در ترمینال، کتابخانه ها و ستادهای نوروزی شهرداری اصفهان توزیع می شوند و تا سیزدهم فروردین ماه 1402 نیز طرح یاد شده ادامه دارد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 27 اسفند 1401 بروزرسانی: 27 اسفند 1401 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 1637

به "برگزاری طرح مبادله کتاب نوروزی در اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری طرح مبادله کتاب نوروزی در اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید