برگزاری آیین تجلیل از پرسنل سامانه های مدیریت شهری 137 و نظارت همگانی 1888

به گزارش بیست آمار، خبرگزاری خبرنگاران- همزمان با سالروز تاسیس خط مقدم خدمت در منطقه 16، آیین تجلیل از پرسنل سامانه های مدیریت شهری 137 و نظارت همگانی 1888 برگزار گردید.

برگزاری آیین تجلیل از پرسنل سامانه های مدیریت شهری 137 و نظارت همگانی 1888

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران از تهران، به مناسبت هفدهمین سال تاسیس سامانه مدیریت شهری، مراسم تقدیر از عوامل اجرایی و ستادی با حضور سید مرتضی روحانی شهردار منطقه 16، فرجی رییس سامانه نظارت همگانی 1888 سازمان بازرسی شهرداری تهران، خلیلی رییس سامانه مدیریت شهری 137 سازمان بازرسی شهرداری تهران، نصرتی رئیس بازرسی شهرداری منطقه، معاونین منطقه، شهرداران نواحی شش گانه و ... در سالن آمفی تئاتر ساختمان اصلی شهرداری منطقه برگزار گردید.

در ابتدای مراسم، نصرتی رئیس بازرسی شهرداری منطقه 16 ضمن عرض خیر مقدم و تبریک هفدهمین سال تاسیس سامانه به حاضرین بیان داشت: قدردان زحمات همکارانم به علت خدمات بی وقفه و پیگیری مطالبات مردمی هستم، جایگاه واقعی سامانه های مدیریت شهری بسته به پیغام هایی مردمی است که با انجام به موقع خدمات فوریت های شهری موجبات رضایت شهروندان را می توان نسبت به عملکرد مجموعه شهری فراهم کرد.

وی اضافه نمود: سامانه نظارت همگانی 1888 این منطقه طی آخرین ارزیابی عملکرد امسال رتبه نخست شهر تهران را کسب کرده که امیدواریم بتوانیم رضایت شهروندان را بیش از پیش جلب کنیم.

فرجی رییس سامانه نظارت همگانی 1888 سازمان بازرسی شهرداری تهران نیز با اشاره به حدیثی از امام صادق (ع) مبنی بر اینکه دوست داشتنی ترین مردم چه کسی است؟ آن حضرت فرمودند کسی که برای مردم سودمندتر باشد، گفت: از مهمان نوازی و زحمات همکارانم در این منطقه تشکر می کنم، زحمت کشان این حوزه کسانی اند که برای مردم سودمندتر هستند، در سامانه نظارت همگانی 1888 ثبت و پاسخگویی به پیغام ها 24 ساعته شده و هفت روز هفته کوشش می کنیم که شهروندان بدانند بی وقفه در خدمتشان هستیم.

خلیلی رییس سامانه مدیریت شهری 137 سازمان بازرسی شهرداری تهران، با تاکید به اینکه همکاران من در این حوزه سرمایه های شهرداری هستند گفت: خدمت گذاری بی منت سرلوحه سامانه های 137 و 1888 است، اگر شهر را موجود زنده تلقی کنیم همواره مسائل و مشکلاتی وجود دارد و کوشش همکاران ما خدمت به موقع به شهروندان است، از حمایت های شهردار منطقه تشکر می کنم زیرا تعامل حوزه اجرا و نظارت این عملکرد خوب را رقم می زند.

سید مرتضی روحانی شهردار منطقه 16، نیز خاطر نشان کرد: زحمات شما همکاران پر کوشش را قدردانم، شما در منطقه ای خدمت می کنید که 3500 شهید دارد و خدمت به شهروندان این منطقه بسیار ارزشمند است، از طرف خودم و معاونین منطقه از کوشش تیمی شما عزیزان برای کسب توفیقات روزافزون تشکر می کنم، شما به کاری مشغول هستید که کاری خداپسندانه است، شاید اقداماتی کوچک صورت گیرد ولی این اقدامات کوچک از اتفاقات بزرگی جلوگیری می نماید.

وی یادآور شد: سرعت عمل، دقت و حساسیت به پیغام های مردمی بسیار حائز اهمیت است و سهل انگاری و یا نادیده گرفتن هر پیغام، پیغامدهای غیر قابل جبرانی را در پی خواهد داشت.

به گزارش خبرنگاران، در سرانجام مراسم از مدیران سامانه های مدیریت شهری 137 و نظارت همگانی 1888 ، کارشناسان شاغل در حوزه ها و همکاران پرکوشش این حوزه در نواحی شش گانه تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیغام/ح.ابویسانی

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 20 فروردین 1401 بروزرسانی: 20 فروردین 1401 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 1419

به "برگزاری آیین تجلیل از پرسنل سامانه های مدیریت شهری 137 و نظارت همگانی 1888" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری آیین تجلیل از پرسنل سامانه های مدیریت شهری 137 و نظارت همگانی 1888"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید