برد شیرین تیم ملی در خانه بوسنی

به گزارش بیست آمار، تیم ملی فوتبال کشورمان در چارچوب دیدارهای محبت آمیز ملی از ساعت 20:30 امشب (پنجشنبه) در ورزشگاه عاصم فرهاتوویچ شهر سارایوو به مصاف بوسنی و هرزگوین رفت که در این مسابقه با نتیجه 2 بر صفر به فزونی رسید.

برد شیرین تیم ملی در خانه بوسنی

جهت دریافت خدمات رنگ پتینه چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

کاوه رضایی که پیراهن شماره 20 را به تن نموده بود، در دقیقه 46 این مسابقه گل اول تیم ملی کشورمان را به ثمر رساند و مهدی قایدی نیز در دقیقه 1+90 گل دوم تیم اسکوچیچ را وارد دروازه میزبان کرد.

در این ملاقات تیم ملی فوتبال کشورمان با ترکیب امیر عابدزاده، صادق محرمی (76 - سیامک نعمتی)، احسان حاج صفی (62 - امید نورافکن)، شجاع خلیل زاده، میلاد محمدی، علی قلی زاده (83 - مهدی قایدی)، مرتضی پورعلی گنجی، احمد نوراللهی (83 - علی کریمی)، وحید امیری (76 - سعید عزت اللهی)، محمدحسین کنعانی زادگان و کاوه رضایی (62 - کریم انصاری فرد) مقابل بوسنی صف آرایی کرد.

بنجامین تاتار و استفان لونچار از تیم بوسنی و علی قلی زاده از تیم ایران، در این ملاقات از داور مسابقه کارت زرد دریافت کردند.

دراگان اسکوچیچ در این ملاقات، تیم ملی را با سیستمی متفاوت به میدان فرستاد که استفاده سه مدافع میانی و دو بال کناری بود. در این بازی بازیکنان کناری مسئولیت هجومی و دفاعی را به صورت همزمان به عهده داشتند که این سیستم در تیم ملی کمتر دیده شده بود. تاکتیکی که قدرت دفاعی و هجومی متوازنی را در ترکیب ایجاد می نماید که کنترل ارسال از کناره ها و ضربات سر مهاجمان حریف را بالاتر می برد و علاوه بر آن باعث افزایش نفوذ تیم خودی از کناره ها می گردد. با توجه به اضافه شدن بازیکنان کناری به خط هافبک، این اجازه نیز به هافبک های میانی داده می گردد تا بتوانند از مرکز زمین بازیسازی را انجام دهند و از همین رو شانس برای گلزنی بیشتر می گردد.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در ملاقات محبت آمیز قبلی مقابل ازبکستان نیز از سیستم 2-1-3-4 استفاده نموده بود که به نظر می رسد با آزمایش سیستم های جدید در تیم ملی، قصد تغییر سیستم 1-3-2-4 را دارد که سال ها در تیم ملی مورد استفاده قرار گرفته است.

ملاقات بوسنی و هرزگوین و ایران که در شرایط آب و هوایی سرد و بارانی شهر سارایوو برگزار می شد، با توافق فدراسیون فوتبال دو کشور و به جهت حفظ پروتکل های بهداشتی، در غیاب تماشاگران بود. سفیر ایران در بوسنی، این ملاقات را از نزدیک تماشا می کرد.

تیم ملی بوسنی و هرزگوین خود را برای دو ملاقات حساس مقابل هلند و ایتالیا در لیگ ملت های اروپا آماده می کرد و تیم ملی فوتبال کشورمان هم خود را آماده ادامه ملاقاتهای انتخابی جام جهانی 2022 می نماید که در ماه مارس (اسفند 1399 و فروردین 1400) باید به مصاف هنگ کنگ و کامبوج برود و در ماه ژوئن (خردادماه 1400) دو ملاقات حساس مقابل بحرین و عراق را پشت سر بگذارد.

منبع: فرارو
انتشار: 22 آذر 1399 بروزرسانی: 22 آذر 1399 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 735

به "برد شیرین تیم ملی در خانه بوسنی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برد شیرین تیم ملی در خانه بوسنی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید