تور دهلی: برای تماشا این اتفاقات عجیب و باورنکردنی تنها باید به هند سفر کنید!

به گزارش بیست آمار، اتفاقات عجیب در هند

اگر از شما بپرسند که با شنیدن نام هند، چه چیزی در فکر شما به عنوان یک تصویر نقش می بندد، چه پاسخی می دهید؟ گاوها، زنان ساری پوش، ادویه های مختلف، خیابان های شلوغ، پارچه های رنگارنگ، … . هزاران هزار تصویر می تواند در پاسخ به این سوال در فکر شما به عنوان یک تصویر فکری قالب از کشور هند نقش ببندد اما، تا به حال به اتفاقات عجیب و غریبی که فقط مختص به کشور هند باشد، فکر نموده اید؟ اگر جواب شما مثبت است که باید بگوییم که با این حال هم هنوز خیلی از موارد فهرست اتفاقات عجیب در هند را نمی دانید و اگر هم منفی است که باید در بگوییم که قرار است با دنیایی از ناشناخته های بیشتر در این مطلب از هند روبرو شوید. پیشنهاد می کنم تا در ادامه با ما در خبرنگاران همراه باشید تا به اتفاق یکدیگر، دنیایی از اتفاقات عجیب در هند را مرور نماییم.

تور دهلی: برای تماشا این اتفاقات عجیب و باورنکردنی تنها باید به هند سفر کنید!

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور دهلی ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

درب ورودی بعضی از بانک های هند، قفل ندارد!

در سال 2011 میلادی در استان ماهاراشترا در هند بانکی ساخته شد که در طراحی سیستم ایمنی آن از هیچ گونه قفل و کیلد الکترونیکی هوشمند و غیر هوشمندی را استفاده و نصب ننموده اند! این بانک که از عمر آن 7 سال نیز می گذرد، تا به حال نه مورد دستبرد قرار گرفته و نه از نظر امنیتی دچار مشکل خاصی شده است.

این بانک جالب که در دهستان شینگناپور قرار گرفته است، به اصرار مردم این منطقه به این شکل ساخته و طراحی شد زیرا آن ها معتقدند که نه تنها اهالی روستا بلکه هیچ کس دیگری به این بانک دستبرد نخواهد زد و امنیت آن تا مادامی که بر پا باشد، تامین شده است!

این بانکی که در فهرست ما زا اتفاقات عجیب در هند قرار گرفته است، یو سی او بانک (UCO Bank) نام دارد.

دوخت پیراهن مردانه از جنس طلای 24 عیار!

باور کنید این صحنه را فقط می توانید در هند ببینید زیرا، یک تاجر هندی به نام آقای داتا فیوگی لباسی را تهیه نموده است که از جنس طلای 24 عیار خالص است و برای تهیه هر قسمت از آن تنها از طلای خالص استفاده شده است!

برای دوخت و تهیه این لباس 240 هزار دلار آقای داتا خرج نموده است. این مرد در پاسخ خبرنگاری که از او درباره قصد او برای درست کردن این لباس پرسید، گفت: با این که می دانم که خوش قیافه ترین مرد دنیا نیستم اما می دانم که جذابیت های مردانه من در کنار این لباس خاص می تواند تا نگاه هر کسی را خیره نماید!

این لباس گرانبها در سال 2012 به وسیله یک طراح هندی بسیار معروف به نام آمیبتاب چاندل از ترکیبی از ابریشم طلا، طلای خالص و نگین های مرواریدی که هر کدام در آن موقع ارزشی بالغ بر 93 هزار دلار داشتند، تهیه نمود. دوست دارید تا لباس های مشابه این لباس را ببینید؟

خبرنگاران همواره تورهای جذابی برای هند دارد که شما می توانید با آن ها به این کشور عجیب و زیبا سفر کنید و انواع و اقسام جاذبه ها و اتففاق های عجیب و غریب دیدنی را از نزدیک ببینید.

موریانه ها عاشق طعم پول کشور هند هستند!

این که دقیقا جنس کاغذ پول کشور هند از چه چیزی است را ما نمی دانیم ولی هر چه که هست، گویا موریانه ها عاشق طعم آن هستند زیرا، معمولا پول های هندی به وسیله موریانه ها مورد حمله قرار می گیرند و خورده می شوند!

در سال 2017، موریانه ها بیش از 10 میلیون روپیه هند را که برابر است با 222 هزار دلار را به تنهایی خورده و نابود نموده بودند که باعث به وجود آمدن ضرری بسیار بزرگ به بانکی که این اتفاق برای آن افتاده بود، شد! این پول ها در بانک دولتی هند و در شعبه فاتح پور بوده اند.

11 درصد از طلای کل دنیا در تصاحب زنان هند است!

شاید برایتان جالب باشد تا بدانید که در بین دارایی های عجیب و غریب کشور هند، یکی از طلایی ترین آن ها، خوده فلز طلا است. در واقع زنان این کشور، بیش از 11 درصد از کل ذخایر طلای دنیا را در اختیار دارند.

این برابر است با تمامی مجموع اندوخته اقتصادی 3 کشور قدرتمند و پولدار دنیا یعنی آمریکا، سوئیس و آلمان که در نوع خود ثروت قابل توجهی به شمار میرود.

سارقانی که به کامیون پیازها حمله کردند!

در بالای همین متن به بانکی اشاره کردیم که حتی برای آن قفل نذاشته اند و حالا می خواهیم به تریلی اشاره کنیم که بار آن پیاز بوده و در هند ربوده شده است! وقتی می گوییم که هند کشور عجایب است، دقیقا از مواردی این چنینی صحبت می کنیم.

با این که وقوع این اتفاق بسیار نادر است اما در هند مامورین پلیس از وقوع سرقت بار تریلی پیشگیری کردند که بارش پیاز سرخ بوده است!

البته شاید با خودتان بگویید که آن ها ماشین را می خواسته اند و با بار آن برایشان ارزشی نداشته است ولی باید بگوییم که سخت در اشتباهید زیرا برای مدتی در هند آن قدر قیمت سبزیجات بالا رفته بود که همین باعث انگیزه پیاز دزدی این سارقان شده بود.

آسمان خراش هندی یا خانه مدرن هندی؟!

اگر به شهر بمبئی در هند سفر کنید، می توانید در یکی از خیابان های مرکزی این شهر خانه ای را ببینید که اصلا شکل ساختارش شباهتی به معماری یک خانه مدرن یا حتی معمولی ندارد.

در واقع در نگاه اول بی شک شما فکر خواهید کرد که این آسمان خراش متعلق به ساختمان مرکزی یک شرکت هندی است ولی باید بگویم که سخت در اشتباهید و این آسمان خراش از آن سو در فهرست اتفاقات عجیب در هند ما جای گرفته است که کاربری آن از اول برای مسکونی طراحی شده بوده است!

آقای موکش آمبانی که یکی از ثروتمندان هندی است، این برج 27 طبقه ای را با زیربنای 400 متر با نام آنتیلا و با هزینه 1 میلیاد دلاری ساخته است تا در آن خانواده و مستخدمانش، مستقر شوند.

تجویز قرص ماهی زنده برای درمان بیماری ها

تا به حال طعم ماهی خام را بدون دخالت ادویه و سبزیجات و یا داخل غذاهایی همانند سوشی چشیده اید؟

برای بعضی حتی تصورش هم سخت است اما باید بدانید که در یکی از استان های کشور هند، خانواده ای ادعا می نمایند که درمان حتی سخت ترین و مهلک ترین دردها و بیماری ها با ماهی خام را ممکن می سازند. این خانواده رازهای درمانی خود را بیش از این برملا ننموده اند!

این موارد تنها چند مورد ساده از عجایب کشور هند هستند که شما با تور خبرنگاران می توانید با سفر به هند آن ها را از نزدیک ببینید. البته ما به شما این قول را می دهیم تا در کشور عجایب رنگاوارنگ، شگفتی های عجیب بیشتری در انتظار شماست.

منبع: الی گشت
انتشار: 29 بهمن 1400 بروزرسانی: 29 بهمن 1400 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 1377

به "تور دهلی: برای تماشا این اتفاقات عجیب و باورنکردنی تنها باید به هند سفر کنید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور دهلی: برای تماشا این اتفاقات عجیب و باورنکردنی تنها باید به هند سفر کنید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید