این وسیله مقرون به صرفه را در دکور خانه دست کم نگیرید

به گزارش بیست آمار، در سبک زندگی امروزی در آپارتمان هایی که کوچک و کوچکتر می شوند شاید دیگر نتوان فضای جداگانه ای از خانه را به غذا خوردن اختصاص داد.

این وسیله مقرون به صرفه را در دکور خانه دست کم نگیرید

در آپارتمان ها و خانه های جمع و جور امروزی که هشتاد متر، شصت متر و حتی گاهی چهل متر فضا برای زندگی کردن در اختیار ما قرار می دهند، میزهای غذاخوری معمولا دو نفره یا چهار نفره هستند و داشتن اتاق غذاخوری به نظر یک گزینه لوکس می رسد. راه چاره چیست؟ در این مطلب از خبرنگاران به معرفی جایگاه اپن در دکور منزل می پردازیم.

جایگاه اپن در دکور منزل

آیا غذایمان را باید همواره روی پایمان بگذاریم و وقت تماشای تلویزیون بخوریم یا راه های دیگری هم برای جدا کردن فضای غذا خوردن از کار و سرگرمی وجود دارند؟

میز غذاخوری دارید؟ جایگاه اپن مقرون به صرفه بهره ببرید

به جای جایگاه های بزرگ و جاگیر معمول برای میز غذاخوری اطراف آن را پر از جایگاه اپن کنید. جایگاه های اپن معمولا کوچک تر از جایگاه غذاخوری هستند و جای کمتری را اشغال نموده و فشرده تر قرار می گیرند. اگر می خواهید برای میز غذاخوری خود جایگاه اپن تهیه کنید حتما ابعاد میز و ارتفاعش تا زمین را بسنجید و سطح مقطع هر جایگاه را هم در نظر بگیرید.

چرا می گردد بدون میز غذاخوری هم زندگی کرد

اگر پذیرایی کوچکی دارید و برای قرار دادن میز باید از خیر تعدادی از وسایل تان بگذرید یا آن را طوری قرار دهید که فضا را شلوغ و بسته تر نشان می دهد بهتر است اصلا از میز استفاده نکنید. قرار دادن یک یا دو جایگاه اپن پشت کانتر آشپزخانه، می تواند احتیاج شما را به یک میز غذاخوری تا حدود زیادی رفع کند. بعلاوه مدل های مختلف شلف غذاخوری در بازار موجود است که مثل یک قفسه جایگزین میز عمل می نماید و می تواند کنار جایگاه های اپن کار میز را انجام بدهد. خلاق باشید و به هر گوشه خانه به عنوان یک فضای کاربردی نگاه کنید. برای اینکه خانه خود را زیبا کنید به مطلب این آویزهای تزیینی خانه شما را بی نظیر می نمایند سر بزنید.

جایگاه اپن در دکور منزل چه کاربردهایی دارد؟

در خانه جایگاه اپن می تواند جایگزین جایگاه های بزرگ غذاخوری گردد، دور جزیره آشپزخانه قرار بگیرد و آن را به یک میز برای غذا و دسر تبدیل کند. یک جایگاه اپن می تواند به عنوان جایگاه تک در سالن پذیرایی، اتاق خواب یا حتی به عنوان استند گلدان در فضاهایی مثل آشپزخانه و تراس به کار برود. جایگاه اپن یکی از کاربردی ترین انواع مبلمان در خانه های مدرن محسوب می گردد که پا را از کاربرد اصلی اش فراتر گذاشته است.

در آشپزخانه از جایگاه اپن مقرون به صرفه بهره ببرید

اگر در فضای خانه جای کافی برای گذاشتن جایگاه اپن ندارید می توانید از آن ها داخل فضای آشپزخانه بهره ببرید حتی اگر آشپزخانه تان اپن نباشد. اگر جای کافی برای گذاشتن یک میز کوچک وسط آشپزخانه دارید سه یا چهار جایگاه اپن می تواند خانواده را دور هم جمع کند. یکی از برترین گزینه ها برای استفاده بهینه از فضای آشپزخانه می تواند تبدیل جزیره به میز باشد.

کانتر را به میز غذاخوری تبدیل کنید

حتما شما هم دیده اید که در خیلی از خانه ها وعده های غذا روی کانتر آشپزخانه و نشسته بر جایگاه های اپن صرف می گردد. این چیدمان راه چارهی ساده و سریع برای ایجاد یک فضای غذاخوری است. کانتر آشپزخانه می تواند میز غذاخوری، میز کار یا حتی میز وسایل تزئینی و اکسسوری شما باشد.

پیشنهاد مطالعه: مطلب هرگز این وسیله را در اتاق خواب قرار ندهید! را بخوانید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 23 مرداد 1401 بروزرسانی: 23 مرداد 1401 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 1535

به "این وسیله مقرون به صرفه را در دکور خانه دست کم نگیرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این وسیله مقرون به صرفه را در دکور خانه دست کم نگیرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید