ال جی از گوشی ولوت رونمایی کرد

به گزارش بیست آمار، وِلوِت نخستین میان رده سازگار با شبکه 5G ال جی است و زبان طراحی خاص این گوشی را از دیگر محصولات کمپانی کره ای متمایز نموده است. باتری این موبایل نیز با پشتیبانی از فناوری جدید کوالکام تنها در 15 دقیقه تا 50 درصد پر می گردد.

ال جی از گوشی ولوت رونمایی کرد

طراحی متقارن و دوربین قطره ای

ال جی ولوت (Velvet) قرار بود هفته آینده معرفی گردد اما کمپانی به شکلی غیرمنتظره برنامه خود را تغییر داد تا امروز شاهد رونمایی از آن باشیم. این موبایل به نمایشگر وسیع 6.8 اینچی Cinema FullVision با نسبت تصویر 20.5 به 9 مجهز شده است. گوشه های خمیده بدنه و لبه های منحنی نمایشگر ظاهری بیضی شکل را به ولوت داده که سازنده از آن با عنوان بیضوی متقارن یاد می نماید.

چیدمان دوربین در پنل پشتی هم در نوع خود جالب است. لنزهای سه گانه و فلاش به گونه ای چیده شده که حس قطرات آب در حال سقوط را القا می نمایند. در این ساختار سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی است و در کنار آن دوربین های 8 مگاپیکسلی فوق عریض و 5 مگاپیکسلی عمق سنج قرار گرفته اند. قابلیت Voice Out Focus به کاربر اجازه می دهد حین فیلمبرداری نویزهای پس زمینه را از صدای اصلی حذف کند.

سخت افزار میان رده

پردازش داده ها در ولوت بر عهده چیپست اسنپدراگون 765 واقع شده است و به لطف همین تراشه از شبکه 5G هم پشتیبانی می نماید. پیکربندی حافظه شامل 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی است اما امکان استفاده از کارت حافظه تا 2 ترابایت هم میسر است. باتری دستگاه نیز 4300 میلی آمپرساعتی است و با تکیه بر فناوری Quick Charge 3 پلاس کوالکام تنها در 15 دقیقه تا 50 درصد پر خواهد شد. همچنین به لطف به کارگیری الگوریتم های هوشمند در مصرف باتری نیز صرفه جویی خواهد شد.

پنل نمایش دوگانه و استایلوس

ولوت هم مثل پرچمدارهای اخیر ال جی از پنل نمایشگر دوگانه پشتیبانی می نماید اما کاربران علاقمند برای خرید آن باید هزینه ای جداگانه پرداخت نمایند. همین مساله در خصوص قلم استایلوس هم صدق می نماید.

قیمت و تاریخ عرضه

ولوت تا دو هفته در رنگ های سفید، مشکی، سبز و صورتی در بازار کره جنوبی عرضه خواهد شد اما فعلا حرفی از تاریخ عرضه بین المللی به میان نیامده است. در حال حاضر به قیمت این دستگاه هم اشاره ای نشده اما با توجه به مشخصات آن احتمالا با قیمتی در حدود 500 دلار به بازار خواهد آمد.

منبع : دیجیاتو

منبع: آی تابناک
انتشار: 3 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 385

به "ال جی از گوشی ولوت رونمایی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ال جی از گوشی ولوت رونمایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید