اختصاص 26 دستگاه آمبولانس پیشرفته به یگان های مرزی

به گزارش بیست آمار، فرمانده مرزبانی ناجا با تاکید بر ضرورت تقویت بهداری رزم در مرزها، از تخصیص 26 دستگاه آمبولانس پیشرفته به یگان های مرزی در سال جاری خبر داد.

اختصاص 26 دستگاه آمبولانس پیشرفته به یگان های مرزی

به گزارش خبرنگاران سردار احمد علی گودرزی در آیین الحاق آمبولانس های جدید به یگان های مرزی کشور گفت: با توجه به استقرار شبانه روزی مرزبانان نیروی انتظامی در یگان های مرزی، ضروری است که بهداری در رزم در یگان های مرزی تقویت شود.

وی با اشاره به گستره مرزهای ایران اسلامی و مزیت تجهیز یگان های مرزی به آمبولانس اظهارکرد: پزشکان و پرستاران مرزبانی در صورت مصدومیت احتمالی مرزبانان در مناطق مرزی و صعب العبور، با حضور به موقع و اقدامات اولیه درمانی به همرزمانشان امداد رسانی می کنند.

فرمانده مرزبانی ناجا با تأکید بر اختصاص آمبولانس های مجهز به امکانات پزشکی در یگان های مرزی، شرح داد: در سال گذشته و نیمه اول سال جاری با همکاری معاونت آماد و پشتیبانی و معاونت بهداشت و درمان ناجا، 56 دستگاه آمبولانس ویژه مناطق عملیاتی در اختیار فرماندهی مرزبانی برای استفاده عملیاتی قرار گرفت که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی در ادامه گفت: با اختصاص این آمبولانس ها، همرزمانم در مناطق عملیاتی، کوهستانی و صعب العبور در صورت نیاز می توانند از امکانات و تجهیزات پزشکی فراهم شده استفاده کنند.

فرمانده مرزبانی ناجا در خاتمه از زحمات کلیه سفیدپوشان عرصه سلامت که همانند رزمندگان دوران دفاع مقدس با ایثار و از خود گذشتگی در تأمین امنیت سلامت مرزبانان تلاش می کنند، قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس با همکاری معاونت آماد و پشتیبانی ناجا و معاونت بهداشت و درمان ناجا در سال جاری 26 دستگاه آمبولانس به فرماندهی مرزبانی ناجا اختصاص داده شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 آبان 1399 بروزرسانی: 5 آبان 1399 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 636

به "اختصاص 26 دستگاه آمبولانس پیشرفته به یگان های مرزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختصاص 26 دستگاه آمبولانس پیشرفته به یگان های مرزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید