طراحی خانه ویلایی دوبلکس: شروع برداشت نارنگی نوبرانه از باغات گیلان

به گزارش بیست آمار، مدیر امور باغبانی جهاد کشاورزی گیلان گفت: پیش بینی می گردد باغداران گیلانی سال جاری 7 هزار و 850 تن انواع نارنگی از باغ های خود برداشت نمایند.

طراحی خانه ویلایی دوبلکس: شروع برداشت نارنگی نوبرانه از باغات گیلان

جهت دریافت خدمات طراحی خانه ویلایی دوبلکس با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش گروه استان های خبرنگاران از رشت، منوچهر پارسافر، مدیر امور باغبانی جهاد کشاورزی گیلان گفت: برداشت انواع نارنگی از باغ های مرکبات گیلان شروع شده و پیش بینی می گردد باغداران گیلانی سال جاری 7 هزار و 850 تن انواع نارنگی از باغ های خود برداشت نمایند.

او با اشاره به اینکه گیلان 647 هکتار باغ نارنگی دارد، اضافه نمود: پیش بینی شده باغداران گیلانی سال جاری از فروش این مقدار نارنگی 630 میلیارد ریال عایدی کسب نمایند.

مدیر امور باغبانی جهاد کشاورزی گیلان با اشاره به اینکه رودسر قطب فراوری مرکبات در گیلان است توضیح داد: این محصول در شهرستان های لنگرود و املش هم فراوری می گردد.

بیشتر نارنگی فراوریی گیلان به صورت تازه خوری در استان مصرف می گردد و مقداری از آن به استان های همجوار قزوین، اردبیل، البرز و تهران صادر می گردد.

گیلان 11 هزار و 163 هکتار باغ مرکبات دارد و گیلانی ها پس از برداشت نارنگی، نارنج و پس از آن پرتقال را برداشت می نمایند.

برداشت مرکبات در این استان تا بهار آینده ادامه دارد.

90 درصد محصول مرکبات گیلان پرتقال رقم محلی، خونی و تامسون، حدود 5 درصد نارنگی و 5 درصد بقیه سایر مرکبات شامل نارنج، لیمو، دارابی و بالنگ است.

م. ی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 1261

به "طراحی خانه ویلایی دوبلکس: شروع برداشت نارنگی نوبرانه از باغات گیلان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی خانه ویلایی دوبلکس: شروع برداشت نارنگی نوبرانه از باغات گیلان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید