آشنایی با جاذبه های گردشگری پرو

به گزارش بیست آمار، جاذبه های گردشگری در پرو

در این مقاله از وب سایت گردشگری خبرنگاران به جاذبه های گردشگری در پرو می پردازیم.

آشنایی با جاذبه های گردشگری پرو

مکان های دیدنی پرو

پرو کشوری در قاره آمریکای جنوبی است . به آن سرزمین زادگاه اینکاها هم گفته می گردد که این دلیل معروفیتش نیز می باشد.کشور پرو تاریخ بسیار غنی ای دارد ، که امروزه با بقایای باستان شناسی و معماری استعماری شناخته می گردد .بعلاوه دارای طبیعت بسیار زیبایی می باشد که باعث شده آن را به یک مقصد برجسته سفر تبدیل کند . دیگر جاذبه های گردشگری محبوب در پرو ، بعضی از شگفتی های طبیعی بزرگ هستند. کوه های آند در کل طول کشور ادامه دارند، و تقریبا 7000 متر وسعت دارند، و نوار ساحلی خشک را از جنگل های سرسبز آمازون جدا می نماید.

هوآکاچینا (Huacachina)

هوآکاچینا در نزدیکی آیکا قرار گرفته است و شهری کوچک است که به وسیله دریاچه طبیعی کوچک و تپه های شنی احاطه شده است. بزرگترین سرگرمی در هوآکاچینا که بسیار مجذوب نماینده است ، درشکه سواری بر روی شن و ماسه ها می باشد.

ماچو پیچو

Machu Picchu به عنوان محبوب ترین جاذبه توریستی پرو و یکی از معروف ترین مکان های تاریخی می باشد. بعلاوه یکی از عجایب هفتگانه دنیا نیز می باشد که با دیدن آن به زیباییش پی خواهید برد . در آنجا دره ای به نام اروبامبا وجود دارد که می توان شهر گمشده اینکاها را دید . گردشگران میتوانند ماچو پیکو را کاوش نمایند و ساختمانهایی را که به خوبی حفظ شده اند شامل خانه ها، معابد، چشمه ها و حمام ها و تراس های کشاورزی و سیستم آبیاری آن موقع را مشاهده نمایند.

مورای (Moray)

یکی از منطقه ها به جا مانده از اینکاها مورای نام دارد که در واقع زمین های پله مانندی هستند که بصورت دوار در زمین کنده شده است. اسرارآمیزترین نکته ای که در خصوص این دایره ها وجود دارد این است که هر کدام از آنها دارای شرایط آب و هوایی متفاوتی به نسبت دیگری هستند.

پیساک (Pisac)

بر فراز کوه های روستای کوچک و مستعمره ای پیزاک (Pisac)، خرابه ها و بقایایی از اینکاها دیده می گردد که به خاطر خرابه های مجذوب نمایندهش در بالای روستا و بازارهای پرجمعیتش بسیار مشهور و شناخته شده است. این خرابه ها شامل ارابه های نظامی، عبادتگاه های مختلف و خانه های کوچکی می گردد که رو به دره ساخته شده اند.

آمازون (The Amazon)

آمازون حدود 60 درصد این کشور را پوشش می دهد و از لحاظ زیست محیطی، یکی از متنوع ترین گونه های جانوری را در خود جای داده است. رفتن به جنگل یکی از به یاد ماندنی ترین تجربیاتی است که می توانید داشته باشید. بعلاوه با بازدید از رودخانه سندووال می توانید تمساح ها و میمون ها را دیدن کنید.

میدان دِ آرماس (Plaza de Armas)

میدان دِ آرماس مرکز بخش تاریخی در کوسکو (Cusco) می باشد. میدان اصلی به وسیله اینکاها ساخته شد.این میدان قلب تپنده شهر لیما است که منطقه تاریخی لیما را هم تشکیل می دهد و یکی از جاذبه های گردشگری پرو محسوب می گردد.این میدان به وسیله رستوران ها، کافه ها و کلیساهای مختلفی احاطه شده است.

کلیسای جامع لیما (cathedral of lima)

کلیسای جامع لیما، کلیسایی کاتولیکی که ساخت و سازش در سال 1535 شروع شد، که از آن موقع تا به امروز ، کلیسا مورد بازسازی های زیادی قرار گرفته است. علاوه بر معماری خارجی و مجذوب نماینده کلیسا، معماری داخلی آن نیز قابل تحسین می باشد. نقاشی های بزرگ و زیبا , گچ بری ها و تزئینات مذهبی در داخل کلیسا به چشم می خورد .بخشی از این کلیسا به موزه ای مذهبی تبدیل شده است .

منبع: تاپ تراول
انتشار: 19 شهریور 1401 بروزرسانی: 19 شهریور 1401 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 1550

به "آشنایی با جاذبه های گردشگری پرو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با جاذبه های گردشگری پرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید