207 هاچ بک دو رنگ به خط فراوری رسید

به گزارش بیست آمار، معاون تحقیقات، طراحی و تکوین محصول ایران خودرو با بیان این که فراوری پژو 207 هاچ بک اتوماتیک در رنگ های مختلف، براساس نظرسنجی از بازار و مشتریان اجرا شده است، گفت: این خودرو از ویژگی هایی نظیر طراحی زیبا و اسپرت، چالاکی، قابلیت های دینامیکی بالا و نیز مصرف سوخت پایین بهره مند است.

207 هاچ بک دو رنگ به خط فراوری رسید

ایکوپرس- علی رحیمی گفت: مزیت پژو 207 هاچ بک اتوماتیک دو رنگ، استفاده از تکنولوژی به کار رفته در خط رنگ این خودرو است که موجب افزایش کیفیت رنگ شده، ضمن آن که نصب قطعات تزییناتی خاص در فرآیند فراوری، زیبایی این محصول را دو چندان نموده است.

وی ادامه داد: این خودرو علاوه بر سطح تجهیزات مناسب، مجهز به موتور TU5P و گیربکس شش سرعته اتوماتیک است که رانندگی پرشتاب با گشتاور مناسب سبب رضایت مشتریان خواهد شد.

معاون تحقیقات، طراحی و تکوین محصول ایران خودرو گفت: موتور TU5P پژو 207 دو رنگ، نسل نو موتور TU5 است که هم پرقدرت است و هم مقدار مصرف سوخت آن منطبق با استاندارد های زیست محیطی است. این موتور هم چنین نسبت به موتور TU5 از بهبود عملکرد 5 تا 7 درصد، در توان و گشتاور برخوردار است.

وی با تاکید بر این که این موتور دارای مزایای متعددی است، گفت: اضافه شدن CVVT یا زمان بندی متغیر سوپاپ ها، کاهش مصرف سوخت خودرو، کاهش اصطکاک های داخل موتور، ارتقای آلایندگی به یورو پنج، کاهش مصرف روغن و بهبود شتاب گیری خودرو از نقاط قوت موتور نصب شده بر روی خودروی پژو 207 هاچ بک اتوماتیک دو رنگ است.

رحیمی با اشاره به ویژگی های گیربکس شش سرعته AT نو اضافه نمود: این نوع گیربکس دارای ویژگی های خاص و متعددی مانند کاهش دور موتور، کاهش سطح صدای موتور، کارکرد مناسب و عدم فشار بر موتور به ویژه در سرعت های بالا و در نتیجه افزایش عمر پیشرانه، کاهش مصرف سوخت، بهبود کیفیت و حس رانندگی بهتر است.

معاون تحقیقات، طراحی و تکوین محصول ایران خودرو، یادآور شد: تغییرات متعددی در بدنه و تزیینات این خودرو انجام شده است که از جمله آن می توان به سقف و اسپویلر در صندوق قرمز، بدنه مشکی یا سفید، غربیلک فرمان چرمی دو رنگ قرمز و مشکی، قطعات دکوراتیو روی داشبورد با طرح هارمونی، جایگاه هایی با طرح و دوخت متناسب با طرح بدنه و قطعات تزییناتی قرمز اشاره نمود.

وی اضافه نمود: نشان 207 روی پشت سری جایگاه های جلو، قاب دستگیره های داخلی با طرح هارمونی، گردگیر دسته دنده با دوخت قرمز، ضرب گیر های در های جانبی قرمز، دستگیره های جانبی قرمز، قاب دور چراغ های مه شکن جلو قرمز، قاب آیینه های جانبی قرمز، قاب چراغ پلاک عقب قرمز، رینگ مشکی و شبکه هواکش روی در موتور قرمز از دیگر تغییرات انجام شده و تزیینات به کار رفته در این محصول به شمار می فرایند.

منبع: فرارو
انتشار: 3 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 3 اردیبهشت 1401 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 1434

به "207 هاچ بک دو رنگ به خط فراوری رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "207 هاچ بک دو رنگ به خط فراوری رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید