گوشی میان رده آنر 9 ایکس در ایران رونمایی شد

به گزارش بیست آمار، برند آنر، طی مراسمی که دوشنبه شب (26 آذر) در تهران برگزار گشت از جدیدترین گوشی میان رده خود رونمایی کرد و این محصول میان رده جذاب آنر 9 ایکس نام دارد. گوشی هوشمند آنر 9 ایکس با دوربین 3 گانه 48 مگاپیکسلی، دوربین سلفی پاپ آپ 16 مگاپیکسلی، رم 6 و حافظه داخلی 128 گیگابایت روانه بازار ایران شده است.

گوشی میان رده آنر 9 ایکس در ایران رونمایی شد

گوشی آنر 9 ایکس به دوربین سه گانه 48 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 مجهز است که سنسوری 2/1 اینچی دارد. این دوربین قدرتمند به کاربران این امکان را می دهد تا تجربه ای منحصربه فرد هنگام ثبت لحظه ها داشته باشند و خاطراتشان را با کیفیتی بالا به حافظه 128 گیگابایتی آنر 9 ایکس بسپارند.

دوربین این گوشی دنباله رو سایر محصولات پرچم دار آنر است و فناوری منحصربه فرد هوش مصنوعی را با خود به همراه دارد. فناوری ای که کمک می کند عکاسی در شب به بهترین شکل ممکن انجام شود. 9 ایکس با استفاده از هوش مصنوعی لرزش تصاویر در شب را حذف می کند و عکس های بدون لرزش و با کیفیت بالا را ثبت می کند. کاربران می توانند با استفاده از حالت عکاسی در شب باکیفیت (AIS Super Night Mode) حتی در محیط تاریک هم عکس های بسیار با کیفیتی را ثبت کنند.

بسکمک اوقات کاربران برای دریافت تصاویر عریض تر باید چند قدم به عقب بردارند یا در مهمانی های خانوادگی و محبت آمیز نزدیک تر به یکدیگر بایستند تا همگی در کادر جا شوند. آنر این مشکل با با لنز فوق عریض حل کرده است. به جای چند قدم عقب تر رفتن یا فشرده تر ایستادن، کافی است دوربین 9 ایکس را روی حالت عریض قرار دهید و با زاویه 120 درجه فوق عریض عکاسی کنید.

پرویز آریا، مدیر ارشد برند آنر، درباره رویکرد این برند در عرضه محصولات می گوید: آنر همواره در تلاش است تا بهترین محصولات را در بازار کشور عرضه کند و این محصولات صرفا محدود به گوشی های هوشمند نمی شود. آنر برنامه ریزی اکوسیستم هوشمند خودش را در ایران عرضه می کند تا جنبه های مختلف زندگی کاربران را پوشش دهد.

دوران ناچ ها، ناچ های قطره ای یا گوشی ها با حاشیه های بسیار زیاد در بخش فوقانی و پایینی به سر آمده است. این بار، آنر 9 ایکس دنیای جدیدی را برای کاربران به ارمغان می آورد؛ لذت استفاده از نمایشگری تقریبا بدون حاشیه که در آن خبری از ناچ نیست. وقتی آنر 9 ایکس را در دست بگیرید، دنیای جدید پیش روی تان قرار می گیرد. دنیایی که نمایشگر 6.59 اینچی را نشان می دهد، تماشای محتوا بدون هیچ مزاحمتی را امکان پذیر می کند.

گوشی آنر 9 ایکس با حافظه رم 6 گیگابایتی در بازار عرضه می شود و حافظه داخلی آن 128 گیگابایت است که تا سقف 512 گیگابایت نیز می توان از کارت حافظه جانبی برای افزایش ظرفیت ذخیره سازی استفاده کرد.

در ادامه این مراسم، پرویز آریا درباره گوشی آنر 9 ایکس گفت: این گوشی هوشمند میراث خانواده ایکس را همراهش دارد این یعنی در این گوشی نیز شاهد امکانات گوشی های پرچم دار ولی با قیمت مناسبی هستیم. پیش بینی می کنیم آنر 9 ایکس همانند آنر 8 ایکس از اقبال عمومی بالایی برخوردار باشد و فروشی خیره کننده را در بازار تجربه کند.

باتری 4000 میلی آمپری این محصول این نوید را به شما می دهد که بتوانید بیش از یک روز از آن استفاده کنید. به لطف فناوری های نظیر نسل سوم پردازنده گرافیکی توربو (GPU Turbo 3.0) مصرف باتری کاهش پیدا می کند و از طرفی عملکرد دستگاه در هنگام بازی در بهترین حالتش خواهد بود. گوشی 9 ایکس آنر جک هدفون 3.5 میلی متری دارد و می توان از یواس بی نوع سی (USB Type-C) برای شارژ و انتقال اطلاعات اسفاده کرد.

پس از رونمایی از گوشی آنر 9 ایکس، دستبند هوشمند آنر بند 5 هم معرفی گشت. این دستبند هوشمند ارزان قیمت از امکانات زیادی بهره می برد و مجهز به نمایشگر 0.95 اینچی امولد است و تا عمق 50 متر در برابر نفوذ آب مقاومت می کند. این دستبند هوشمند از زبان فارسی پشتیبانی می کند و در ضمنً می تواند میزان اکسیژن موجود در خون را اندازه بگیرد. علاوه بر دو محصول ذکر شده، باید به معرفی هدفون آنر اسپورت پرو هم اشاره کنیم. این هدفون از پورت USB-C بهره می برد و با سرعت زیادی می تواند شارژ شود که چنین مشخصه ای اهمیت زیادی برای کاربران دارد.

در نهایت باید بگوییم که آنر 9 ایکس مبتنی بر 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 3.899.000 تومان در بازار ایران عرضه می شود. طبق اعلام برند آنر، دستبند هوشمند آنر بند 5 در سه رنگ آبی، مشکی و صورتی با قیمت فقط 399 هزار تومان به دست کاربران ایرانی می رسد.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 15 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 25

به "گوشی میان رده آنر 9 ایکس در ایران رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی میان رده آنر 9 ایکس در ایران رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید