کیم جونگ اون در جشن و رژه نظامی

به گزارش بیست آمار، پیونگ یانگ هفتاد و سومین سالروز تاسیس این کشور را با یک رژه نظامی شبانه جشن گرفت، در این رژه خبری از موشک های بالستیک نبود.

کیم جونگ اون در جشن و رژه نظامی

به گزارش خبرنگاران، خبرگزاری رسمی کره شمالی موسوم به KCNA گزارش داد، نیرو های شبه نظامی و امنیت عمومی کره شمالی نیمه شب چهارشنبه رژه ای را در میدان کیم ایل سونگ واقع در پیونگ یانگ شروع کردند و کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی هم در این رویداد حضور داشت.

برخلاف اکتبر سال گذشته که در آن کره شمالی مانور نظامی را برگزار کرد و موشک های بالستیک قاره پیمایی را به نمایش گذاشت، سال جاری خبری از موشک نبود و در گزارش های منتشر شده هم به آن ها اشاره ای نشده بود و کیم جونگ اون هم هیچ سخنرانی انجام نداد.

خبرگزاری KCNA در این گزارش گفت: وزارت بهداشت و نهاد های مربوط به پیشگیری از پاندمی برای نشان دادن مزایای این سیستم سوسیالیست به جهانیان سرشار از شور و اشتیاق بودند، در حالی که با جدیت از امنیت کشور و مردمش در برابر این پاندمی جهانی حفاظت می کردند.

کره شمالی تا به امروز هیچ مورد ابتلا به کووید 19 را تایید ننموده، اما مرز های خود را بسته و اقدامات پیشگیرانه سفت و سختی را برای جلوگیری از شیوع این ویروس اعمال نموده است.

منبع: فرارو
انتشار: 20 شهریور 1400 بروزرسانی: 20 شهریور 1400 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 1210

به "کیم جونگ اون در جشن و رژه نظامی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کیم جونگ اون در جشن و رژه نظامی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید