کیانی: سود بردن مس از داوری را قبول ندارم، باید قدر امتیازات 4 بازی آینده را بدانیم

به گزارش بیست آمار، هافبک دفاعی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: چهار بازی آینده برای ما مهم هستند و باید قدر تک تک امتیازات آنها را بدانیم.

کیانی: سود بردن مس از داوری را قبول ندارم، باید قدر امتیازات 4 بازی آینده را بدانیم

مهدی کیانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره شرایط مس در آستانه ملاقات با صنعت نفت آبادان گفت: شرایط تیم ما خوب است و خودمان را آماده بازی با صنعت نفت نموده ایم. می دانیم بازی سختی داریم، ولی با توجه به شرایط میزبانی باید سه امتیاز این بازی را بگیریم تا جایگاه مان را در جدول بهتر کنیم.

هافبک دفاعی تیم فوتبال مس رفسنجان با بیان اینکه مسی ها نباید به سادگی امتیاز از دست بدهند، عنوان نمود: ما در هفته های آینده و قبل از اینکه به تعطیلات برویم چهار بازی مهم با صنعت نفت، استقلال، پیکان و سپاهان داریم و باید در چهار بازی آینده قدر امتیازها را بدانیم. معمولاً در نیم فصل اول لیگ برتر راحت تر می توان امتیاز گرفت و کوشش می کنیم تا در این چهار بازی برترین عملکرد ممکن را داشته باشیم و نیم فصل را با کسب یک رتبه خوب به انتها برسانیم.

وی در خصوص پنالتی های گرفته شده برای مس و اینکه بعضی معتقدند آنها بابت داوری های سال جاری سود برده اند، توضیح داد: وقتی بازیکن ما را در محوطه جریمه می زنند داور نباید خطا بگیرد؟! نمی دانم این چه جوی است که درست شده است، ولی من سود بردن مس از داوری را قبول ندارم. تمام پنالتی هایی که برای مس گرفته شده است درست بودند، ضمناً تیم ما در فاز تهاجمی بازیکنان خوبی دارد که هر لحظه ممکن است روی آنها خطا گردد.

کیانی راجع به شانس این تیم برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا گفت: ما بازی به بازی جلو می رویم و دنبال برترین جایگاه هستیم. نیم نگاهی هم به کسب سهمیه داریم، ولی باید در نظر گرفت که رقابت بین تیم ها سخت و فشرده است و چیزی قابل پیش بینی نیست.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 بهمن 1400 بروزرسانی: 25 بهمن 1400 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 1372

به "کیانی: سود بردن مس از داوری را قبول ندارم، باید قدر امتیازات 4 بازی آینده را بدانیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کیانی: سود بردن مس از داوری را قبول ندارم، باید قدر امتیازات 4 بازی آینده را بدانیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید