کشاورز پیر و خرس قهوه&zwnjای رضا رهگذر به چاپ ششم رسید

به گزارش بیست آمار، به گزارش خبرنگاران ، به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، کتاب کشاورز پیر و خرس قهوه‌ای بازپرداخته‌ رضا رهگذر با تصویرگری عادل رستم‌پور برای اولین بار در سال 1374 برای مخاطبان 9 سال به بالا (نونهال) منتشر شده است.

کشاورز پیر و خرس قهوه&zwnjای رضا رهگذر به چاپ ششم رسید

جهت دریافت مشاوره خدمات تعرفه طراحی کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

داستانِ این کتاب در خصوص پیرمردی روستایی است که تکه زمینی در کنار یک جنگل داشت و هر بار در آن چیزی می‌کاشت. وقتی محصولش می‌رسید، آن را به بازار می‌برد و می‌فروخت و زندگی خود و خانواده‌اش را تأمین می‌کرد. یک سال بهار که پیرمرد به سراغ زمینش رفت با یک خرس قهوه‌ای عظیم روبه‌رو شد که از جنگل بیرون آمده بود. کشاورز برای اینکه خرس او را نخورد با خرس قرار گذاشت که محصول آن سال را با هم تقسیم نمایند. خرس در طول آن فصل هیچ کمکی به پیرمرد نکرد، اما زمان برداشت محصول، ناگهان... .

کتاب کشاورز پیر و خرس قهوه‌ای رضا رهگذر (محمدرضا سرشار) دارای داستانی تخیلی، مصور و پندآموز است که در 24 صفحه با قطع خشتی به چاپ رسیده است.

این کتاب در ششمین مرحله چاپ با شمارگان 2 هزار و 500 نسخه منتشر شده است تا شمارگان آن در مجموع به 75 هزار نسخه برسد.

علاقه‌مندان می‌توانند کتاب کشاورز پیر و خرس قهوه‌ای را با قیمت 7 هزار تومان از فروشگاه‌های کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان در سراسر کشور، فروشگاه اینترنتی محصولات کانون به نشانی shop.kpf.ir و فروشگاه‌های محصولات فرهنگی خریداری نمایند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 26 آذر 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 744

به "کشاورز پیر و خرس قهوه&zwnjای رضا رهگذر به چاپ ششم رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشاورز پیر و خرس قهوه&zwnjای رضا رهگذر به چاپ ششم رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید