تور ارزان روسیه: نیوشا ضیغمی در مسکو هم از همسرش دلبری کرد !

به گزارش بیست آمار، خبرنگاران: نیوشا ضیغمی بخاطر بازی در فیلم دریا و ماهی پرنده به همراه همسرش در فستیوال فیلم مسکو (Moscow International Film Festival) حضور پیدا کرد.

تور ارزان روسیه: نیوشا ضیغمی در مسکو هم از همسرش دلبری کرد !

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

نیوشا ضیغمی بازیگر سینما و تلویزیون تهران به جهان آمد است نیوشا ضیغمی فارغ التحصیل رشته روانشناسی کودک از دانشگاه شهید بهشتی تهران است. نیوشا ضیغمی در سکانس کوتاهی از فیلم چارسو با مادرش همبازی بود.نیوشا ضیغمی سال 89 با آرش پولاد خان ازدواج کرد نیوشا ضیغمی در کلاس های آزاد بازیگری کانون سینماگران جوان شرکت کرد است

در سی و هفتمین فستیوال بین المللی فیلم مسکو کشورهای بسیاری من جمله روسیه، اسپانیا، فرانسه، ایران، بلغارستان و صربستان حضور دارند که فیلم دریا و ماهی پرنده به کارگردانی مهرداد غفارزاده و تهیه کنندگی امیر پورکیان از طرف دبیرخانه جشنواره فیلم مسکو برای حضور در بخش اصلی این جشنواره پذیرفته شده بود.

این فستیوال با حضور بازیگرانی چون نیوشا ضیغمی و علی اکبر صحرایی که از بازیگران اصلی این فیلم هستند، برگزار گردید.

یوشا ضیغمی یکی از بازیگران اصلی فیلم درباره حضور دریا و ماهی پرنده در جشنواره مسکو گفت: فیلم سوژه بسیار متفاوتی دارد و قطعاً در زمان اکران عمومی حرف های بسیاری برای گفتن خواهد داشت.

با توجه به مضمون خاص فیلم که به بچه ها کار نیز اشاره داشت بازیگران نوجوان بسیاری در آن به ایفای نقش پرداختند که علی اکبر صحرایی یکی از همین بازیگران نوجوان بود. او بازی بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشت به طوری که ما نیز از بازی وی متحیر بودیم.

نیوشا ضیغمی و همسرش در فستیوال فیلم مسکو شرکت نموده اند. نیوشا ضیغمی با فیلم دریا و ماهی پرنده به کارگردانی مهرداد غفارزاده در این جشنواره شرکت نموده است.

منبع:ساعدنیوز

منبع: رکنا
انتشار: 4 دی 1400 بروزرسانی: 4 دی 1400 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 1317

به "تور ارزان روسیه: نیوشا ضیغمی در مسکو هم از همسرش دلبری کرد !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان روسیه: نیوشا ضیغمی در مسکو هم از همسرش دلبری کرد !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید