نایواشا ، در اینجا حیات وحش کنیا را ببینید

به گزارش بیست آمار، اگر شما قصد سفر به کنیا را دارید، مطمئن شوید که مدت زیادی را می توانید به خوشی و استراحت بپردازید. شهر ناکورو که در استان ریفت و در کشور کنیا واقع شده است، یکی از مهم ترین شهرهای کنیا به شمار می رود. تور کنیا برای بازدید از شهر مناسب است. این شهر سالانه مسافران زیادی را به خود جذب می نماید و از این راه، بخش اعظم عایدی خود را به دست می آورد.

نایواشا ، در اینجا حیات وحش کنیا را ببینید

در این شهر، جاذبه های فراوانی قرار گرفته است که دریاچه نایواشا یکی از اصلی ترین آن ها به شمار می رود. آب وهوا در این قسمت از شهر، بسیار عالی است و شما می توانید از طبیعت دلپذیر آن لذت ببرید. جاذبه های گردشگری نایواشا شامل موارد بسیار زیادی می گردد که باعث شده اغلب افرادی که به کنیا سفر می کنند، از آن بازدید کنند.

کسانی که می خواهند برای چند ساعت یا حتی چند روز از شلوغی شهر دور باشند، دریاچه نایواشا را انتخاب می کنند. زیرا این منطقه یکی از برترین و خوش آب وهواترین قسمت های کشور به شمار می رود. در ادامه، بعضی از مهم ترین جاذبه های گردشگری آن را معرفی می کنیم.

دریاچه نایواشا

یکی از مهم ترین و پربازدیدترین جاذبه های گردشگری نایواشا را می توان دریاچه آن به شمار آورد. این دریاچه با زیبایی خیره کننده خود، سالانه افراد بسیار زیادی را به خود جذب می نماید. برای رسیدن به دریاچه نایواشا، از شهر نایروبی که مرکز کنیا است، نزدیک به 98 کیلومتر رانندگی کنید. این مسافت نزدیک به 2.5 ساعت طول می کشد. از آنجا که نایواشا به مرکز بسیار نزدیک است، آن را به یکی از در دسترس ترین منطقه ها گردشگری کنیا تبدیل می نماید.

پارک ملی دروازه جهنم

یکی از جاذبه های گردشگری نایواشا که هواداران زیادی دارد، پارک ملی دروازه جهنم آن است. این پارک ملی که در جنوب دریاچه قرار گرفته است، سالانه گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می نماید. در واقع، این پارک یکی از اصلی ترین منابع حیات وحش می باشد و اغلب حیوانات را در خود جای داده است. در این حیات وحش، شما این امکان را دارید که پیاده روی یا حتی دوچرخه سواری کنید. بدین ترتیب، می توانید هیجان زیادی را تجربه کنید.

جزیره کرسنت نایواشا

یکی دیگر از جاذبه های گردشگری نایواشا که سالانه گردشگران زیادی را به خود جذب می نماید، جزیره زیبای کرسنت می باشد. این جزیره کمی بعد از دریاچه نایواشا واقع شده است و فضای حیرت انگیزی را به شما نشان می دهد. شاید برای شما جالب باشد که بدانید این جزیره به وسیله آب محاصره شده است و مردم می توانند با استفاده از قایق به کرسنت رفت وآمد کنند. علاوه بر این، شما می توانید از شرق تا غرب را با قایق بپیمایید. جزیره کرسنت، یکی از برترین مکان های اطراف دریاچه نایواشا به شمار می رود که تجربه بی نظیری به شما می دهد.

شما با راه رفتن در این جزیره می توانید حیوانات زیادی که در آنجا حضور دارند را تماشا کنید. یکی از مجذوب کننده ترین صحنه هایی که در این جزیره می بینید، غروب خورشید بسیار زیبا و نفس گیر آن است. اگر شما به حیوانات علاقه دارید، با رفتن به جزیره کرسنت می توانید از نزدیک حیواناتی مانند زرافه و سایر حیوانات وحشی را ببینید. بازدیدکنندگان، از تماشا این صحنه ها لذت بسیاری می برند.

کمپ ماهیگیری در نایواشا

شما با سفر کردن به دریاچه نایواشا، می توانید به کمپ ماهیگیری بروید و در آنجا چادر بزنید. این کمپ ها یکی از جاذبه های گردشگری نایواشا به شمار می فرایند که به گردشگران این امکان را می دهند که نزدیک دریاچه به استراحت و ماهیگیری بپردازند. شما با چادر زدن در این منطقه، چشم انداز بی نظیری از دریاچه نایواشا و درختان اطراف آن را مشاهده خواهید کرد.

جمع بندی

جاذبه های گردشگری نایواشا در کنیا شامل معروف ترین مکان های این کشور برای بازدید است که سالانه میزبان گردشگران زیادی هستند. در این دریاچه، شما می توانید برای چند ساعت یا حتی چند روز به استراحت و خوش گذرانی بپردازید. اگر قصد سفر به کنیا را دارید، پیشنهاد می کنیم حتماً از دریاچه نایواشا و منظره ها خارق العاده آن تماشا کنید. زیرا این سفر می تواند تا ابد در فکر شما ماندگار گردد.

منبع: ژیوار
انتشار: 23 مرداد 1401 بروزرسانی: 23 مرداد 1401 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 1536

به "نایواشا ، در اینجا حیات وحش کنیا را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نایواشا ، در اینجا حیات وحش کنیا را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید