مساجد کرمان از 4 مرداد 99 بازگشایی می شوند

به گزارش بیست آمار، ستاد استانی مقابله با کرونا با توجه به رعایت نشدن پروتکل های بهداشتی در بعضی مساجد کرمان تعطیلی موقت یک هفته ای مساجد استان را در دستور کار قرار داد و گفت مساجد کرمان از چهارم مرداد بازگشایی می شوند.

مساجد کرمان از 4 مرداد 99 بازگشایی می شوند

به گزارش خبرنگاران به نقل از مهر، تعطیلی موقت مساجد استان کرمان طی روزهای اخیر این پرسش را ایجاد نموده که مساجد برای چه مدت تعطیل خواهند بود و آیا ممکن است این تعطیلی تا محرم نیز ادامه داشت باشد؟ اما بنا به اعلام ستاد استانی مقابله با کرونا این تعطیلی یک هفته ای است و از چهارم مرداد مساجد بازگشایی خواهند شد.

با توجه به در پیش بودن برنامه های مذهبی مانند دعای عرفه و دهه ولایت در هفته های آینده مساجد بازگشایی خواهند شد.

پس از دریافت مجوز بازگشایی مساجد و هیات های مذهبی کرمان از ستاد استانی مقابله با کرونا، نسبت به راه اندازی گروه هایی برای بازدید از مساجد و هیات ها اقدام و نسبت به رعایت هرچه بیشتر شیوه نامه های بهداشتی تاکید شد. به همین دلیل هر هفته 400 مسجد در سراسر استان مورد بازرسی قرار می گیرد و گزارش آن به ستاد استانی مقابله با کرونا ارسال می گردد.

طبق هماهنگی صورت گرفته با مساجد و هیات های مذهبی، مردم در روز عید غدیر و دهه محرم نذرهای خود را در قالب یاری های مومنانه می توانند میان نیازمندان توزیع نمایند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 22 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 547

به "مساجد کرمان از 4 مرداد 99 بازگشایی می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مساجد کرمان از 4 مرداد 99 بازگشایی می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید