مردم در انتظار تماشای دوران اسارت فریبرز باغ بیشه

به گزارش بیست آمار، آخرین قسمت زیرخاکی2 روی آنتن رفت و موجی از درخواست ها به صفحه کارگردان سریال ارسال شد؛ وقتی مخاطبان خوستار ساخت فصل سوم ماجرا های فریبرز باغ بیشه است.

مردم در انتظار تماشای دوران اسارت فریبرز باغ بیشه

جهت دریافت خدمات طراح خانه ویلایی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، بسیاری از کار های تلویزیونی به سریال های دنباله داری تبدیل شدند که مخاطب منتظر قسمت بعدی آن می ماند؛ یکی از آن آثار، زیر خاکی است که از شبِ گذشته همزمان با پخش آخرین قسمت از این سریال، موجی از درخواست ها به صفحه جلیل سامان نویسنده و کارگردان سریال ارسال شد. حتی بعضی از این فرصت استفاده کردند و برای این کارگردان نوشتند سریالی مثل نفس را که پیش از آن ساخته بود آن مجموعه را هم ادامه بدهد.

البته آخرین قسمت سریال هم طوری تمام شد که بتوان منتظر فصل های بعدی آن ماند؛ چرا که سکانس پایانی سریال زیر خاکی 2 نیز با اسیر شدن جمشیدی و برق نورد توسط نیرو های بعثی عراق همراه بود. اگر سامان بخواهد این سریال را ادامه بدهد همچون فصل دوم می تواند از فضای جنگ وارد داستان اصلی بگردد؛ چرا که حالا فریبرز باغ بیشه و همه اتفاقاتش به اردوگاه اسرای جنگی رسیده اند و اشتباه دریافت او با یکی از فرماندهان ارشد، سوژه جالب و جذابی است.

هومن برق نورد در جریان این سریال هم توانمندی خودش را نشان داد و هم اینکه به غیر از بهنام تشکر می تواند زوجِ خوبی برای بازیگران دیگری همچون پژمان جمشیدی باشد. البته او از پنجم تیرماه با سریال دودکش 2 به آنتن سیما می آید.

احتمالاً تلویزیون برنامه ریزی برای حفظ برند های مناسب و جذابی مثل زیرخاکی در کنار ادامه دادن نون خ و حتی پایتخت خواهد داشت.

زیرخاکی روایتگر بلندپروازی های مردی جاه طلب و سر به هوا به نام فریبرز (فری خاکی) است که می خواهد با پیدا کردن گنج، یک شبه ره صدساله را برود. در فصل اول فریبرز به واسطه برادرش که یکی از افسران انقلابی نیروی هوایی است، درگیر ماجرا هایی می گردد که به موازات تلاشش برای یافتن گنج، او را ناخواسته وارد مبارزات انقلابی می نماید.

این ماجرا ها پس از پیروزی انقلاب نیز ادامه پیدا می نماید تا اینکه شرایطی رقم می خورد که او را ناگزیر به خروج از کشور می نماید. این تصمیم او با شروع جنگ تحمیلی همزمان می گردد و فصل دوم در ادامه قصه فصل اول و در سال 1359 رقم خورد و به جنگ تحمیلی پیوند داده شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 تیر 1400 بروزرسانی: 14 تیر 1400 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 1109

به "مردم در انتظار تماشای دوران اسارت فریبرز باغ بیشه" امتیاز دهید

1 کاربر به "مردم در انتظار تماشای دوران اسارت فریبرز باغ بیشه" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مردم در انتظار تماشای دوران اسارت فریبرز باغ بیشه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید