قسمت هفدهم سیاوش؛ باز هم دیر کردیم...

به گزارش بیست آمار، خبرنگارانـ قسمت هفدهم سریال سیاوش به کارگردانی سروش محمد زاده و تهیه کنندگی مهدی کمک روز آدینه 31 اردیبهشت 1400 وارد شبکه نمایش خانگی شد.

قسمت هفدهم سیاوش؛ باز هم دیر کردیم...

در خلاصه داستان این قسمت آمده است:

سینا همه چیز را در خصوص سواستفاده نصرت از بچه های بی سرپرست را به عمه اش می گوید؛ اما او به سینا هشدار می دهد که قاطی این بازی نگردد و...

در این قسمت سیاوش که از سینا خبر های زیادی گرفته است و از کار های شوم نصرت نیز بیش تر از قبل باخبر شده است، مارال را مجبور می نماید که با او به مطب یک پزشک زنان برود. مارال، اما راضی نمی گردد و درنهایت هم لو می دهد که ماجرای بارداری دروغ و نقشه پدرش بوده است. سینا هم چیز هایی را که از نصرت فهمیده است، کف دست عمه اش می گذارد و بدین ترتیب او هم از اعتماد سینا سواستفاده می نماید و نصرت را خبردار می نماید که به سوله نرود. با این اتفاق سوله به کلی خالی می گردد و دست سینا و سیاوش و بقیه از نصرت دور می ماند.

در میان تردید همه برای این که گام بعدی برای گیر انداختن نصرت و نجات بچه های بی سرپرست چیست، خبر می رسد که کمال فوت نموده است. کمال در میان عذاب وجدان صابر و اندوه بقیه خواهر و برادر ها به خاک سپرده می گردد.

قصه سیاوش به روز های خشم سیاوش، عذاب صابر، خراب کاری جلال، بیماری سیمین و مشتی اتفاق بد دیگر رسیده است. مارال که سیاوش را برای همواره از دست رفته می بیند، باز هم اسیر بازی های پدرش می گردد و نصرت هم این بار هم در خطر بیش تری نسبت به قبل قرار گرفته است و هم نقشه هایی خونین تر در سر دارد.

قسمت هفدهم سیاوش یک قسمت احساسی و پر اشک و آه است و در این قسمت هم مجید صالحی در نقش صابر به عنوان برگ همواره برنده این سریال می درخشد. سکانس باخبر شدن سیاوش و صابر از مرگ کمال باز هم با کارگردانی بسیار خوب سروش محمد زاده همراه شده است. میزانسن های جذاب و بازی تاثیرگذار بازیگر ها به خصوص مجید صالحی قسمت هفدهم را به قسمتی بسیار تاثیرگذار تبدیل نموده است. سریال سیاوش قسمت های خشن، پر هیجان و پر کشمکش کم نداشته است و جای خالی یک قسمت احساسی در میان این هفده قسمت بسیار دیده می شد.

سیاوش دارد به قسمت های پایانی اش نزدیک می گردد. با مطرح شدن موضوع زمین های عمه سینا به زودی درگیری های خانواده نصرت و خانواده کمال به زودی بالا می گیرد. سیاوش و صابر از شوک اولیه عزا بیرون خواهند آمد و آن جاست که ماجرای زمین ها، مارال، اختلافات کمال و نصرت چالش اصلی و اساسی بین آن ها را نشان خواهد داد و باید دید که در این کشمکش کدام طرف پیروز خواهد شد و عاقبت سیاوش مانند اسمش خواهد شد یا...

منبع: فرارو
انتشار: 23 خرداد 1400 بروزرسانی: 23 خرداد 1400 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 1071

به "قسمت هفدهم سیاوش؛ باز هم دیر کردیم..." امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قسمت هفدهم سیاوش؛ باز هم دیر کردیم..."

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید