فعالیت 316 مجموعه برای توسعه خدمات تجاری سازی در کشور

به گزارش بیست آمار، کارگروه ارزیابی و تشخیص صلاحیت شرکت های دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، 316 مجموعه را در حوزه تجاری سازی خدمات مورد تایید قرار داده است.

فعالیت 316 مجموعه برای توسعه خدمات تجاری سازی در کشور

به گزارش خبرنگاران، یکی از مسائل شرکت های دانش بنیان، تجاری سازی و فروش محصولات است. معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری مجموعه هایی را که خدمات آنها به رونق کسب وکار دانش بنیان ها منجر می گردد، به عنوان شرکت های تجاری سازی حمایت می نماید.

بر همین اساس نیز تا به امروز کارگروه ارزیابی و تشخیص صلاحیت شرکت های دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، 316 مجموعه را در حوزه تجاری سازی خدمات مورد تایید قرار داده است. این شرکت ها خدمات خود را در حوزه های مختلفی چون خدمات فکری، ارزیابی، مشاوره، توسعه بازار، شتاب دهی کسب وکار، مدیریت فناوری و مالی و سرمایه گذاری به شرکت های متقاضی ارائه می نمایند.

ارائه خدمات در حوزه مقابله با چالش های مدیریتی و راه کارهای نوین در این حوزه، مدیریت دانش محور پروژه های مالی درحوزه خدمات تجاری سازی، ایجاد بستر لازم ارتباط مستقیم و بدون واسطه بین فروشندگان و خریداران، شناسایی گلوگاه ها و مدیریت پژوهش های کاربردی و توسعه ای برای افزایش بهره وری و مشاوره کسب وکار و تحلیل بازار فناوری های پیشرفته از جمله خدمات شرکت های فعال در حوزه تجاری سازی است.

به نقل از معاونت علمی ریاست جمهوری، در حال حاضر 6 هزار و 399 شرکت دانش بنیان در کشور مورد تایید قرار گرفته است که در حوزه های فناورانه ای چون فناوری های زیستی، کشاورزی و صنایع غذایی، دارو و فرآورده های پیشرفته حوزه تشخیص و درمان، مواد پیشرفته و محصولات مبتنی بر فناوری های شیمیایی، ماشین آلات و تجهیزات پیشرفته و غیره فعالیت می نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 دی 1400 بروزرسانی: 29 دی 1400 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 1344

به "فعالیت 316 مجموعه برای توسعه خدمات تجاری سازی در کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعالیت 316 مجموعه برای توسعه خدمات تجاری سازی در کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید