عکس کابینت های گلاس در آشپزخانه هایی با دکوراسیون کاملا مدرن

به گزارش بیست آمار، در این مطلب تعدادی از زیباترین نمونه های کابینت را در قالب گالری عکس کابینت های گلاس جمع آوری نموده ایم تا اگر شما هم فکر خرید این مدل ها را در سر دارید با چشمی بازتر به انتخاب کابینت های گلاس مورد نظر خود بپردازید. کابینت های گلاس بدون شک بهترین انتخاب برای داشتن آشپزخانه ای تماما مدرن و نوین است. این کابینت ها با نمای براق و درخشانی که دارند در هر مکانی از خانه نظرها را به سوی خود جلب می نمایند. در صورت داشتن منبع نور طبیعی در خانه خود کابینت های های گلاس بعنوان منبع نور دوم عمل می نمایند و تمام فضای آشپزخانه را نورانی و درخشان جلوه می دهند، بخصوص اگر این کابینت ها در رنگ سفید انتخاب شوند آشپزخانه را به مکانی رویایی تبدیل می نمایند. البته در کنار این زیبایی خاصی که کابینت های های گلاس به آشپزخانه می دهند دارای نکات منفی نیز هستند. اولین مورد ماندن اثر انگشت و لک بروی سطح براق اینگونه کابینت ها است بطوریکه که مرتبا احتیاج به تمیز و پاک کردن کابینت های گلاس دارید البته به راحتی اینکار یک پارچه نخی نرم و کمی مرطوب انجام شدنی است. اما نکته منفی دوم که به جنس کابینت های هایگلاس هم بستگی دارد، راحتی خط و خش برداشتن آنها است. این مورد کاملا بستگی به جنس کابینت های گلاسی که انتخاب می کنید بستگی دارد. برای مثال اگر از کابینت های گلاس آرکیلیکی بهره ببرید در صورت برداشتن خط و خش می توانید به راحتی با پولیش کردن آنها را محو کنید.

عکس کابینت های گلاس در آشپزخانه هایی با دکوراسیون کاملا مدرن

جهت دریافت خدمات پتینه کاری سقف با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

همانطور که در عکس ها مشاهد می کنید، نمونه های متعددی با رنگ های و جنس های متفاوت از کابینت های های گلاس در بازار موجود هستند. معمولا کابینت های جنس وینیل بیشتر از بقیه موارد در بازار یافت می شوند. اینگونه کابینت ها قیمت مناسب تری دارند اما در مقابل از دوام کمتری هم برخوردار هستند. همچنین اگر کابینت های گلاس خراش یا زخمی بردارند دیگر قابل تعمیر نیستند و در اثر قرار دریافت در مقابل گرما و حرارت ممکن است سطح شان پوست پوست گردد و حباب های بروی آنها پدیدار گردد. در عکس های زیر سعی شده از مدل های مقاوم تر مانند مدل های آرکیلیکی آورده گردد تا از لحاظ زیبایی و دوام بهترین نمونه ها باشند.

عکس کابینت های گلاس

منبع: اتاق
انتشار: 27 آبان 1399 بروزرسانی: 27 آبان 1399 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 683

به "عکس کابینت های گلاس در آشپزخانه هایی با دکوراسیون کاملا مدرن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس کابینت های گلاس در آشپزخانه هایی با دکوراسیون کاملا مدرن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید