صحنه های آخرالزمانی از آتش سوزی های هاوایی

به گزارش بیست آمار، مقام های محلی روز چهارشنبه اعلام کردند که آتش سوزی های بی سابقه در سراسر جزیره بزرگ مائویی واقع در مجمع الجزایر هاوایی به علت وقوع گردباد و طوفان و نیز خشکسالی در حال توسعه است.

صحنه های آخرالزمانی از آتش سوزی های هاوایی

به گزارش خبرنگاران، به گفته فرمانداری هاوایی تا کنون بخش اعظم شهر لاهینا، یکی از شهر های جزیره مائویی، ویران شده و صد ها خانوار آواره شده اند.

گفته شده حداقل 36 نفر بر اثر آتش سوزی های هاوایی کشته شده اند. گارد ساحلی ایالات متحده 12 نفر را از آب های لاهینا در شمال غربی مائویی که بین گردشگران محبوب است، نجات داد، زیرا آن ها سعی داشتند از دود و شعله های آتش فرار نمایند.

آتش سوزی در شهر مائویی یکی از چندین آتش سوزی است که در هاوایی تعدادی از محله های منطقه ها را با خاک یکسان نموده است.

در این جزیره هزاران نفر مجبور به تخلیه خانه های خود شده اند و شرایط فوق العاده اعلام شده است. عملیات جستجو و نجات در حال اجرا است و تعدادی از اجساد هنوز شناسایی نشده اند.

درحالی که آتش سوزی مهیبی در بخش هایی از جزیره مائویی در جریان است، گزارش ها حاکیست که ساکنان یک شهر کوچک مجبور شدند برای فرار از شعله های آتش به درون آب بپرند.

علاوه بر شش کشته که شهردار مائویی آن را تایید کرد، شمار نامعلومی از ساکنان به خاطر سوختگی و اشتنشاق دود در بیمارستان های محلی تحت معالجه قرار گرفته اند.

آتش سوزی لاهاینا یکی از حداقل هفت آتش سوزی است که در هاوایی جریان دارد.

منبع: فرارو
انتشار: 19 مرداد 1402 بروزرسانی: 19 مرداد 1402 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 1695

به "صحنه های آخرالزمانی از آتش سوزی های هاوایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صحنه های آخرالزمانی از آتش سوزی های هاوایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید