رونالدو 9 سال طرفداران این تیم را آزار داد!

به گزارش بیست آمار، کریستیانو رونالدو آنقدر از شانس انتقال به باشگاهی که بتواند قهرمان لیگ قهرمانان گردد ناامید شده که می خواهد دستمزدهای خود را کاهش بدهد. اما علیرغم ادعاهایی مبنی بر اینکه پیوستنش به اتلتیکومادرید عایدی تجاری باشگاه را افزایش خواهد داد، بسیاری از طرفداران این باشگاه به دلایلی که احتیاج به شرح ندارد مخالف آمدن او هستند.

رونالدو 9 سال طرفداران این تیم را آزار داد!

رونالدو نه تنها بیش از هر تیم دیگری در اسپانیا به اتلتیکو گل زده، بلکه هیچوقت هم با همسایگان رئال مادرید مهربان نبود. در سال 2019، پس از رویارویی با آنها به عنوان بازیکن یوونتوس و یاری به تیم ایتالیایی برای حذف تیم دیگو سیمئونه، به این موضوع اشاره نمود که او 5 لیگ قهرمانان اروپا را برده و آنها هیچ قهرمانی را کسب ننموده اند.

رونالدو بعلاوه با تقلید از جشن گلی که سرمربی آرژانتینی در بازی رفت از آن استفاده نموده بود، به سیمئونه طعنه زد. بعید است سیمئونه از این موضوع ناراحت شده باشد، اما طرفدارانی که در طول دو بازی رونالدو را هو نموده بودند، طعنه تو هرگز برنده نشدی او را فراموش ننموده اند.

یکی از طرفداران از طرف هزاران هوادار دیگر نوشت: چرا او را بخواهیم وقتی دیگر در بهترین فرم خودش نیست و وقتی در بهترین فرم خودش بود به ما بی احترامی کرد. رونالدو در پی قهرمانی مجدد در لیگ قهرمانان اروپا است، اما طعنه های او مبنی بر اینکه اتلتیک هرگز قهرمان نشده، پیوستن به این باشگاه را برای او سخت می نماید.

رونالدو رکورد بیشترین گل و بیشترین بازی در لیگ قهرمانان اروپا را شکسته است اما این برای او کافی نیست. او می خواهد تا حدی بالا برود که رکوردهایش تا سال ها بی همتا باقی بماند. او در لیگ قهرمانان اروپا 15 گل از لیونل مسی و از نظر بازی های اجرا شده 6 بازی از ایکر کاسیاس جلوتر است. او باید در رقابت حضور داشته باشد تا به افزایش این اعداد و ارقام ادامه دهد. هم خودش این موضوع را می داند و هم ایجنتش ژرژ مندس.

در ابتدا سوپر ایجنت رونالدو بهترین تیم های اروپا را هدف قرار می داد. اما به آرامی رئال مادرید، چلسی، بایرن مونیخ و بارسلونا آغاز به فاصله گرفتن از خرید او کردند. او 37 سال دارد و با وجود اینکه اعداد شخصی او در فصل گذشته خوب بود، منچستریونایتد با پیشروی او پیشرفت نکرد. جذابیت او در این مورد که او بهترین گلزن و بهترین بازیکن است رو به نابودی است. بنابراین اکنون باشگاهی که او به سمت آن سوق داده می گردد در رده ای پایین تر از بایرن و مادرید واقع شده است. اتلتیکو مادرید در شرایط خوبی برای سرمایه گذاری در این تابستان نیست. آنها به تازگی یک قرارداد اسپانسری 10 ساله نو امضا نموده اند که به این معنی است که استادیوم آنها اکنون سیویتاس متروپولیتانو نامیده خواهد شد. آنها بعلاوه از طرح هایی برای یک زمین تمرینی نو رونمایی نموده اند. اما اعتراف کردند که باید قبل از انتها سال اقتصادی خود بازیکن بفروشند تا به ضرر و زیان برنخورند.

این یک راز آشکار است که آلوارو موراتا مهاجم منتخب سیمئونه نیست. اگر مهاجم سابق چلسی در این تابستان منتقل گردد، راه برای اتلتیکو باز می گردد تا با رونالدو قرارداد امضا کند، اما همچنان مسئولیت متقاعد کردن طرفداران را بر دوش خواهند کشید و باید آنها را راضی نمایند که گلهای رونالدو ارزش پا گذاشتن روی غرورشان را دارد.

مندس رابطه بسیار خوبی با اتلتیکو دارد. او ژوائو فلیکس را با مبلغی رکوردشکن به آنجا منتقل کرد و یان اوبلاک و توماس لمار را هم در باشگاه دارد. اگر کسی بتواند رونالدو را به رقبای اصلی باشگاه سابقش بفروشد، آن شخص مندس است. اما طرفداران اتلتیکو به راحتی تحت تاثیر قرار نمی گیرند. آنها در استقبال از بازگشت آنتوان گریزمان در فصل گذشته، پس از اینکه او آنها را برای رفتن به بارسلونا ترک نموده بود، کند عمل کردند و طول کشید تا با این موضوع کنار بیایند.

اگر رونالدو بلیت آنها برای یک فینال دیگر لیگ قهرمانان اروپا باشد، شاید تغییر افکار آنها آسان تر رخ بدهد. اما او از زمان ترک رئال مادرید به فینال جام ملت های اروپا نرسیده است و طرفداران اتلتیکو مادرید واقعاً باور ندارند که او تفاوتی ایجاد کند.

رونالدو زمانی تضمین نماینده جام ها بود، اما زمانی که اینطور بود، آنها را در فینال ها شکست می داد و دستشان را از رسیدن به جام کوتاه می کرد.

منبع: خبرورزشی

منبع: فرارو
انتشار: 8 مرداد 1401 بروزرسانی: 8 مرداد 1401 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 1522

به "رونالدو 9 سال طرفداران این تیم را آزار داد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونالدو 9 سال طرفداران این تیم را آزار داد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید