رنگ مبل هایی که هرگز از مد نمی افتند

به گزارش بیست آمار، آیا در خصوص رنگ هایی که در دکوراسیون منزل خود استفاده خواهید کرد ، تصمیم نگرفته اید؟ رنگ ها در دکوراسیون منزل اهمیت زیادی دارند. رنگ که بر همه چیز از خلق و خو گرفته تا کیفیت خواب ما تأثیر می گذارد ، عنصر اساسی ایجاد روحیه در خانه است. بنابراین وقتی صحبت از مبلمان بزرگ مانند مبل های راحتی به میان می آید ، جای تعجب نیست که یکی از مهم ترین عوامل تاثیرگذار در تصمیمات خرید ما رنگ آنها باشد. در این مقاله به رنگ مبل هایی خواهیم پرداخت که هیچ گاه از مد نمی افتند و در بسیاری از سبک ها و فضاهای مختلف استفاده می شوند.

رنگ مبل هایی که هرگز از مد نمی افتند

رنگ مبل جاودانه در نقطه کانونی اتاق

همواره نقطه کانونی منبع الهام برای یک گروه مبلمان است. اگر یک پروژه دکوراسیون را از ابتدا آغاز می کنید ، یک مبلمان راحتی را قبل از تزئین آن انتخاب کنید.

اگر می خواهید یک مبلمان راحتی به اتاق تزئین شده اضافه کنید ، انتخاب یک محصول نو برای پالت رنگ فعلی اتاق به این معنی است که باید تصمیم بگیرید که رنگ آن خنثی یا برجسته باشد.

طراحانی هستند که رنگ مبل هایی را ترجیح می دهند که با رنگ دیوار هماهنگ باشد تا اتاق را یکپارچه نموده و بزرگ تر نشان دهد. این یک ایده خلاقانه برای یک طرح رنگی منسجم است ؛ اما اگر مبل راحتی می خرید که با رنگ دیوار شما مطابقت داشته باشد ، تغییر رنگ دیوار در آینده می تواند پیچیده گردد.

رایج ترین روش خرید مبل هایی است که مکمل دکورهای دیگر باشد یا با رنگ دیوار استتار نگردد. بیایید نگاهی به انواع رنگ مبل راحتی بیندازیم که هرگز از مد نمی افتند.

رنگ خنثی هایی که هرگز از مد نمی افتند

رنگ های خنثی کاملاً می توانند با هر سبک دکوراسیونی مطابقت داشته باشند و هرگز از مد نمی افتند. رنگ مبل خنثی از سفید خالص تا خاکستری و مایل به قرمز متغیر است. با یک مبلمان راحتی با رنگ خنثی که با تابستان و زمستان سازگار است ، قادر خواهید بود که به راحتی کوسن های خود را عوض نموده و کوسن ها را متناسب با فصل انتخاب کنید.

مبل های رنگ خنثی پایه ای عالی برای ایجاد یک چیدمان بالش های رنگارنگ و جالب فراهم می نمایند. شما محدود به یک پالت خاص نیستید و آزاد هستید که الگوها ، بافت ها و رنگ ها را به دلخواه خود ترکیب نمایید. پارچه مبل خنثی شامل رنگ هایی مانند بژ ، خاکستری و کرم است. صندلی های خاکستری می توانند از خاکستری کم رنگ تا زغالی متغیر باشند.

محبوب ترین رنگ از بین انواع رنگ مبل خنثی ، خاکستری بوده که با تمام تناژ رنگ ها سازگار است. خاکستری رنگی همه کاره است که همواره مد خواهد بود. جای تعجب نیست که رنگ خاکستری محبوب ترین رنگ مبل سال 2023 است. خاکستری خنثی همه کاره را می توان تقریباً با هر خانه ای با طرح های مختلف از پشم بافت سنتی گرفته تا مخمل مدرن تطبیق داد. مبل خاکستری یکی از طرح های پیشنهادی ماست که به برترین شکل رنگ خنثی را منعکس می کند.

رنگ های خاکی که قلب شما را گرم می کند

رنگ های زمینی رنگ های طبیعی هستند که از مد نمی افتند و در هر خانه ای جای خود را دارند. اگر آرزوی فضای بسیار دلپذیر و راحت در فضای خود را دارید ، سایه های قهوه ای و مسی ، بژ ، کرم و کهربایی ایده آل هستند.

برای ایجاد گرما و راحتی می توانید از رنگ مبل کاراملی ، صورتی تیره و سفالی بهره ببرید. رنگ های خاکی گرم جلوه ای گرم به اتاق نشیمن می دهند و شما را گرم می نمایند. این رنگ های آرامش بخش اغلب در طرح های مدرن و شیک و بعلاوه طبیعی دیده می شوند.

رنگ های خاکی ، یکی از رنگ های جاودانه مبل ها ، یادآور طبیعت نیز هستند و هنگام استفاده با مبلمان چوبی و کف پارکت ، هماهنگی کاملی ایجاد می نمایند.

رنگ سبز طبیعت را به خانه شما می آورد

محبوبیت روزافزون رنگ سبز هم در دنیای مد و هم در دنیای داخلی به این علت است که مردم اغلب به سمت ظاهری طبیعی تر تمایل دارند. پس از رنگ های زمینی ، برترین رنگ مبل برای کسانی که می خواهند طبیعت را به خانه خود بیاورند سبز است. رنگ های سبز سیبی شفاف حس یک محیط خانه روستایی را به شما می دهد ؛ در حالی که سبز جنگلی فضای رمانتیک تری ایجاد می کند.

مبل های سبز کم رنگ در پارچه های ظریف ، رنگ های ظریف دکوراسیون خانه های روستایی را منعکس می نمایند ، در حالی که رنگ های سبز زیتونی برای یک نمایش نرم ایده آل هستند. رنگ مبل سبز زمردی برترین راه برای افزودن یک فضای مدرن و مجلل به یک اتاق نشیمن با دکوراسیون سنتی است. سبک شما هر چه که باشد ، افزودن کمی سبز به زندگی شما احساس خوبی را به شما می دهد.

برای طراحی سنتی می توانید مبلمان لوکس دیگر را با رنگ هایی مانند قرمز یا طلایی یا رنگ های خاکی مانند قهوه ای شکلاتی با صندلی راحتی سبز خود ترکیب کنید. مبل های پارچه ای سفید رنگ اتاق را روشن و مدرن نگه می دارند ؛ در حالی که با رنگ سبز تیره تضاد دارند. مبلمان چوبی نیز انتخابی آسان و مطمئن خواهند بود.

رنگ آبی آرامش بخش

سایه های آبی همراه با رنگ های سفید و کرمی یکی دیگر از انواع همیشگی رنگ مبل است. سایه های زیادی برای انتخاب وجود دارد مانند سرمه ای ، نیلی ، فیروزه ای و …

شما می توانید با رنگ مبل آبی ظاهری مجلل داشته باشید. با افزودن مبلمان آبی به دکوراسیون محیطی تیره تر و گرم تر ایجاد کنید که به فضای شما خلاقیت ببخشد.

آبی کلاسیک یکی از محبوب ترین رنگ های مبل است. یکی دیگر از گزینه های همه کاره ، مبل های مخملی آبی تیره است که ظاهری مجلل ایجاد می کند ؛ در حالی که مبل های آبی پودری بالشتکی کمی راحتی بیشتری را ایجاد می نمایند.

رنگ مبل آبی آرامش بخش است. برای کسانی که زمان بیشتری را در خانه می گذرانند ، باعث ایجاد تمرکز و آرامش می گردد.

با رنگ مبل نیلی ، فضای تابستانی به محیط می بخشید و مبلمان های راحتی در رنگ هایی خواهید داشت که هرگز از مد نمی افتند.

از رنگ مبل های جاودانه روی مبل موجود خود با بالش و روکش بهره ببرید. بعلاوه توصیه می کنیم که طراحی اتاق نشیمن خود را با تغییر کوسن ها برای انعکاس فصل ها ، دوباره ارزیابی کنید.

صورتی دوست داشتنی

شاید ایده گنجاندن رنگ مبل صورتی در طراحی اتاق نشیمن انتخاب جسورانه ای به نظر برسد ؛ اما یکی از رنگ هایی است که هرگز از مد نمی افتد. صورتی یک رنگ همه کاره بوده که می تواند به زیبایی با بسیاری از رنگ ها ، بافت ها و الگوها مانند خاکستری ترکیب گردد. این رنگ نشان دهنده احساس ، خلوص و عشق است.

رنگ مبل صورتی بسته به انتخاب تناژ صورتی می تواند بسیار جسورانه و مجذوب کننده به نظر برسد. از سوی دیگر ، بعضی از تناژها می توانند ملایم و زیبا به نظر برسند. صورتی نئون ، فوشیا ، صورتی تند و … ظاهری مدرن و مجلل را ارائه می دهند.

منبع: اتاق
انتشار: 22 اسفند 1401 بروزرسانی: 22 اسفند 1401 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 1635

به "رنگ مبل هایی که هرگز از مد نمی افتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رنگ مبل هایی که هرگز از مد نمی افتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید