برطرف سد معبر مصالح ساختمانی و حذف زواید بصری

به گزارش بیست آمار، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 4 از برطرف سد معبر مصالح ساختمانی و حذف زوائد بصری از معابر این منطقه اطلاع داد و گفت: با توجه به فرارسیدن ماه اسفند و افزایش تردد شهروندان، معابر برای حضور ایمن شهروندان برطرف خطر می گردد.

برطرف سد معبر مصالح ساختمانی و حذف زواید بصری

جهت دریافت خدمات پتینه سقف منزل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 4، حمیدرضا فرخی با اعلام این خبر گفت: به منظور جلوگیری از ایجاد سد معبر مصالح ساختمانی در معابر پیاده و سواره رو که باعث بروز مشکلاتی برای شهروندان می گردد، و همچنین وجود بعضی تابلوهای غیرمجاز در سطح معابر، به طرح عملیاتی برطرف سد معبر مصالح ساختمانی و حذف زواید بصری انجام می گردد.

او اضافه نمود: در بحث حذف زوائد فیزیکی و بصری اقداماتی از جمله جمع آوری تابلوهای فرسوده و قدیمی، تابلوهای بلا استفاده که در کنار معابر و یا باغچه رها شده اند و نیز پاکسازی شعار نویسی ها از دیواره های معابر در این محدوده از دیگر اقدامات این عملیات است.

فرخی در ادامه گفت: این موارد ذکر شده توسط همکاران با گشت زنی در محدوده کنترل و در صورت مشاهده تخلف موضوع پیگیری و به صورت کامل برطرف می گردد.

او افزود: در این طرح که براساس پیغام های 137 در اولویت اجرا واقع شده است، خواسته های مردمی رصد و پیگیری می گردد.

معاون خدمات شهری منطقه 4 در سرانجام گفت: امید است با اینگونه اقدامات آسایش و ایمنی شهروندان در تردد شهری بیشتر و بیشتر ایجاد شده و موجبات رضایت آنها فراهم آید.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 7 فروردین 1400 بروزرسانی: 7 فروردین 1400 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 942

به "برطرف سد معبر مصالح ساختمانی و حذف زواید بصری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برطرف سد معبر مصالح ساختمانی و حذف زواید بصری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید