دلخانی: هنوز کارهای مربوط به استخدامم انجام نشده است، با هیچ تیمی برای مرحله پایانی لیگ قرارداد نبستم

به گزارش بیست آمار، قهرمان کشتی فرنگی جهان گفت، با وجود اخباری که در مورد استخدامش در شهرداری شیراز منتشر شده، اما هنوز اتفاقی برای او رخ نداده است.

دلخانی: هنوز کارهای مربوط به استخدامم انجام نشده است، با هیچ تیمی برای مرحله پایانی لیگ قرارداد نبستم

میثم دلخانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، با اشاره به مصدومیتی که در مسابقات جهانی نروژ به آن دچار شد، گفت: هنوز تمرینات کشتی ام را آغاز نکردم و فیزیوتراپی و تمرین هوازی انجام می دهم. در کشتی پیش از فینال جهانی، آرنجم آسیب دید و مشغول درمانش هستم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا شرایط همراهی یکی از چهار تیم حاضر در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر فرنگی را دارد یا خیر، شرح داد: با هیچ تیمی قرارداد نبستم. بعید است به خاطر مصدومیتی که دارم بتوانم در لیگ کشتی بگیرم.

دلخانی در مورد اینکه با توجه به چرخه انتخابی تیم ملی، نقطه آغازش برای حضور در مسابقات بین المللی سال 2022 چه زمانی خواهد بود، گفت: باید دستم خوب شود و بعد هم احتمالاً اردوی تیم ملی آغاز خواهد شد. باید دید نظر کادر فنی تیم ملی در مورد مسابقات پیش رو چیست و باید از کجا استارت بزنم.

قهرمان وزن 63 کیلوگرم کشتی فرنگی جهان همچنین درباره موضوع استخدامش در شهرداری مطرح کرد: روزی که علیرضا دبیر به شیراز آمد، قولش را گرفت که من در شهرداری این شهر استخدام شوم. یک خبری هم در این رابطه منتشر شد که این اتفاق رخ داده، اما هنوز هیچ کاری پیش نرفته است و من استخدام نشده ام.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 دی 1400 بروزرسانی: 26 دی 1400 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 1342

به "دلخانی: هنوز کارهای مربوط به استخدامم انجام نشده است، با هیچ تیمی برای مرحله پایانی لیگ قرارداد نبستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلخانی: هنوز کارهای مربوط به استخدامم انجام نشده است، با هیچ تیمی برای مرحله پایانی لیگ قرارداد نبستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید