خوشگذرانی در سیدنی ، چگونه یک هفته را در سیدنی بگذرانیم (تور استرالیا ارزان)

به گزارش بیست آمار، فقط چند شهر را می توان به عنوان زیبا توصیف کرد، اما با جاهای تماشای نمادین و خط ساحلی ناهموار، سیدنی از این قانون مستثنی است. این زیبایی است که باعث شده به یک مقصد گردشگری محبوب تبدیل گردد و هم یکی از مکان های دلخواه برای زندگی در دنیا است. در نتیجه، قیمت ها به صورت نجومی افزایش یافته است، و تعطیلات کمتری نسبت به هزینه های پایین تر وجود دارد. بنابراین، آیا ارزش دارد در پول هایی که به زحمت بدست آوردهاید برای سفر به بزرگترین شهر استرالیا صرفه جویی کنید ؟ البته که این طور است. فرق ندارد شما دنبال آرامش هستید یا ماجراجویی ، این بهشت بین المللی همه را یک جا دارد. و برای اطمینان این که در سفر به سیدنی شما از برترین چیز ها تماشا کنید، ما یک فهرست از هفت فعالیتی برای خوشگذرانی در سیدنی که باید انجام دهید را تهیه کردیم.

خوشگذرانی در سیدنی ، چگونه یک هفته را در سیدنی بگذرانیم (تور استرالیا ارزان)

با تور استرالیا ارزان از بزرگترین کشور قاره اقیانوسیه دیدن کنید و شهرهای زیبای ملبورن و سیدنی استرالیا را ببینید.

استراحت در برترین ساحل ها

در حالی که در سفر به سیدنی سواحل زیبای بسیاری دارد، دو مورد از زیباترین آن ها در فاصله یک ساعت رانندگی در خارج از شهر قرار گرفته است. پالم بیچ (Palm Beach)، که تصویرش روی صابون استرالیا (Home and Away) دیده می گردد، یک تپه طولانی از ماسه های دست نخورده است. فقط با 5 دقیقه رانندگی بیشتر در پایین جاده به ساحل نهنگ (Whale Beach) که به همان میزان چشمگیر است میرسید. که یک سمتش با صخره های عمودی محصور شده و تقریبا همواره خالی از سکنه است، این نقطه ای عالی برای اردو زدن است.

صعود به بالای پل بندرگاه

یک راه مطمئن برای خوشگذرانی در سیدنی در سفر به سیدنی اضافه کردن کمی هیجان به تعطیلات خود راه رفتن در بالای پل بندر سیدنی است. راهپیمایی دو تا سه ساعته که شامل بالا رفتن از نردبان عمودی و پیاده روی مسیر های باریک برای رسیدن به بالای پل است. با وجود اینکه هزینه 200 تا 300 دلاری آن برای بعضی از افراد خیلی زیاد خواهد بود، تماشای چشم انداز های این شهر که مانند عکس های کارت پستال است ارزشمند خواهد بود و همین باعث میگردد که دلتان نخواهد این تجربه جالب را از دست دهید.

پرش از Ferry به Manly

حومه شمالی Manly یکی از محبوب ترین مقصد های گردشگری سیدنی در سفر به سیدنی و خوشگذرانی در سیدنی به شمار می آید که به خاطر مخلوطی از سواحل، خرید و ناهار خوری است. شهر با جاده قابل دستیابی است اما بیشتر کشتی های با چشم انداز های تماشای از (Circular Quay) استفاده میکنند. اگر از فضای شرجی اینجا خسته شدید، همواره می توانید پریدن از صخره در Rock Manly امتحان کنید.

تماشای غروب خورشید در Dr. Mary Booth Lookout Reserve

هیچ جایی بهتر Dr. Mary Booth Lookout Reserve برای تماشای زیبایی سیدنی برای خوشگذرانی در سیدنی نیست. این جواهر پنهان برای بسیاری از گردشگران ناشناخته است، اما بعضی از برترین دیدگاه های پانوراما از بندر را نشان می دهد. در اوایل شب، به روشن شدن چراغ های شهر نگاه کنید، زیرا مانند یک توده رنگی جالب ظاهر می شوند.

کوه های آبی را ببینید

دو ساعت دور از مرکز شلوغ سیدنی، میراث جهانی یونسکو ، کوه های آبی، یک مجموعه زیبا از صخره های سنگ آهک است که بالاتر از سطح جنگل هستند. این منطقه دارای برترین مسیرها برای پیاده روی در استان است و دارای آبشارهای دست نخورده و غارهای زیرزمینی است که در هر خمیدگی شما را دعوت به تماشای خود میکند. شما می توانید یک تور تمام روز کامل را انتخاب کنید که مستقیما از شهر خارج می گردد یا خودتان با قطار یا وسیله نقلیه به آنجا بروید.

نگاهی به منظره ها ساحل Bondi تا پیاده روی در ساحل Coogee

سفر به سیدنی برای خوشگذرانی در سیدنی بدون تماشا کردن از ساحل مشهور Bondi کامل نیست. قبل از گرفتن یک قهوه از یکی از کافه های بی شماری کنار ساحل، وقت خود را صرف لذت بردن از آرامش ساحل کنید. بعد از ظهر، از مسیر ساحلی با چشم انداز های زیبا را به ساحل Coogee بروید، که دارای چشم انداز های زیبا و فرصت های برای غواصی کردن است.

صرف ناهار در پشت برج سیدنی

سفر به سیدنی خود را با بازدید از بار و رستوران ناهار خوری 360 (the 360 Bar and Dining Restaurant) درجه ای در بالای برج نمادین سیدنی به انتها ببرید. غذاخوردن در این جا یک تجربه آشپزی را بر خلاف هر جای دیگری ، با منو های فوق العاده وعالی با چشم انداز های متحرک شهر ارائه می دهد. قیمت ها تا حد زیادی وابسته به زمانی از روز است که شما برای خود میز رزرو میکنید، اما می توانید انتظار داشته باشید حداقل 70 دلار برای سه وعده غذایی خرج کنید.

سفری به سیدنی

در سفر به سیدنی و سرگرمی در پارک لونا :سواری و جاذبه های کلاسیک این مرکز شهر را به یک نمایشگاه سرگرم کننده برای همه سنین تبدیل نموده است.

استخر المپیک شمالی سیدنی با فضای خیره کننده پل بندر سیدنی، استخر المپیک سیدنی، نقطه ایده آل برای ریلکس شدن است.

باغ گیاه شناسی سلطنتی اگر احتیاج به یک استراحت و دوری از فشار و شلوغی های زندگی شهری را دارید، باغ گیاه شناسی سلطنتی آرام جایی است که به آن احتیاج دارید.

باغ وحش Tarongaباغ وحش Taronga به فاصله یک کشتی سواری کوتاه از Opera House فاصله دارد وخانه بیش از 4،000 حیوان است. بچه ها عاشق نمایش های سرگرم کننده هستند در حالی که بزرگسالان هرگز از چشم انداز زیبای شهری سیر نمی شوند.

منبع: همگردی
انتشار: 11 بهمن 1401 بروزرسانی: 11 بهمن 1401 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 1618

به "خوشگذرانی در سیدنی ، چگونه یک هفته را در سیدنی بگذرانیم (تور استرالیا ارزان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خوشگذرانی در سیدنی ، چگونه یک هفته را در سیدنی بگذرانیم (تور استرالیا ارزان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید