خداحافظی تلخ آلکنو با کازان پس از پنجمی زنیت در سوپر لیگ روسیه

به گزارش بیست آمار، تیم زنیت کازان در سوپر لیگ روسیه در رده پنجم نهاده شد.

خداحافظی تلخ آلکنو با کازان پس از پنجمی زنیت در سوپر لیگ روسیه

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش خبرنگاران، تیم والیبال زنیت کازان که با دو شکست 3 بر 2 مقابل لوکوموتیو و کوزباس از راهیابی به نیمه نهایی سوپر لیگ روسیه باز مانده بود در آخرین بازی برای کسب رتبه پنجم و کسب سهمیه اروپایی به مصاف فاکل تورچ رفت.

زنیت کازان با راهنمایی ولادیمیر آلکنو سرمربی جدید ایران توانست در این بازی با نتیجه 3 بر یک به پیروزی برسد. چهار ست این ملاقات به ترتیب با نتایج 25 بر 21، 23 بر 25، 25 بر 15 و 25 بر 19 به سود تیم زنیت کازان به انتها رسید.

با این نتایج زنیت توانست در رده پنجم سوپر لیگ روسیه بایستد و جواز حضور در چلنج کاپ (سومین تورنمنت مهم باشگاه های اروپا) را به دست آورد.

زنیت سال جاری نتوانست خوب عمل کند و پس از حدود پانزده سال علاوه بر اینکه در لیگ روسیه بدون مدال ماند، سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را نیز از دست داد. عدم موفقیت زنیت کازان در لیگ سال جاری باعث ایجاد انتقاداتی به بازیکنان و کادر فنی شد.

با این حال ملاقات خداحافظی آلکنو با زنیت کازان انجام شد و زنیت در نهایت در رده پنجم نهاده شد. پس از این وداع تلخ، سرمربی جدید ایران باید هرچه سریع تر به اردوی تیم ملی ایران ملحق گردد تا از نزدیک فرایند کار ملی پوشان را جلو برد.

گفتنی است که آلکنو از فصل 2008 راهنمایی زنیت کازان را بر عهده داشت و این تیم تحت راهنمایی او 31 جام کسب کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 999

به "خداحافظی تلخ آلکنو با کازان پس از پنجمی زنیت در سوپر لیگ روسیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خداحافظی تلخ آلکنو با کازان پس از پنجمی زنیت در سوپر لیگ روسیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید