خبرنگاران فینال جام حذفی فوتبال بدون نشست خبری سرانجام یافت

به گزارش بیست آمار، مشهد-خبرنگاران- دیدار نهایی جام حذفی فوتبال در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد بدون برگزاری نشست خبری رسمی انتها یافت.

خبرنگاران فینال جام حذفی فوتبال بدون نشست خبری سرانجام یافت

مسوول روابط عمومی هیات فوتبال خراسان رضوی شامگاه پنجشنبه به خبرنگار خبرنگاران گفت: پیش از زمان برگزاری نشست خبری امروز تیم استقلال به صورت رسمی گفت سرمربی این تیم در نشست خبری شرکت نمی کند.

امیر اختری اضافه نمود: عوامل تیم تراکتور نیز پس از انتها بازی در حاشیه زمین با حضور خبرنگاران و رسانه های گروهی و با اطلاع ناظر بازی مصاحبه ای انجام دادند.

وی ادامه داد: ما نیز چند بار انجام نشست خبری را به باشگاه تراکتور اطلاع دادیم که در نهایت با عدم حضور سرمربی تراکتور در این نشست برق های سالن خاموش شد.

پیشتر برگزار کنندگان این دیدار و هیات فوتبال استان خراسان رضوی اعلام کرده بودند به واسطه رعایت شیوه نامه های مربوط به کرونا در مسابقات فوتبال، مجوزی برای حضور خبرنگاران در ورزشگاه امام رضا(ع) صادر نخواهد شد و تنها تعداد محدودی از عکاسان و تصویربرداران رسانه های مجازی و صدا و سیما مجاز به تهیه تصویر و خبر از این دیدار مهم می باشند.

دیدار انتهای جام حدفی فصل 99-98 (یادواره آزادسازی خرمشهر) روز پنجشنبه 13 شهریور ماه در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد برگزار شد که در نهایت تراکتور با نتیجه سه بر 2 استقلال را شکست داد و جام حذفی را به تبریز برد.

منبع: ایرنا
انتشار: 27 مهر 1399 بروزرسانی: 27 مهر 1399 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 620

به "خبرنگاران فینال جام حذفی فوتبال بدون نشست خبری سرانجام یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فینال جام حذفی فوتبال بدون نشست خبری سرانجام یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید